|

بازی شگفت آور!

رقیب شیبااینو، لونا هدفش را فاش کرد!

Luna Classic

پلتفرمKaj Labs برای سوزاندن بیش از 2 تریلیون توکن Terra Luna Classic (LUNC) آماده شده است!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ورژن بازی Lithosphere's 'Finesse' که یک بازی دو فصلی Play-to-Earn (P2E) است، سازنده آن اعلام کرده است که قصد دارد از برنامه رایت در حال انجام برای Terra Classic پشتیبانی کند.  Burns Kaj Lab، تیم سازنده بلاک چین Lithosphere، گفت که قصد دارد LUNC را در بازی Finesse ادغام کند تا زمانی که بازیکنان در طول بازی از Terra classic استفاده می کنند، تعداد LUNC سوختگی افزایش یابد. KAJ Labs اضافه کرد که تمام توکن‌های LUNC مورد استفاده در Finesse را در طول گیم‌پلی رایت می‌کند. همچنین برای حمایت از برنامه رایت LUNC، Kaj Labs اشاره کرد که بین 50 تا 100 میلیون دلار برای سوزاندن 2.5 تریلیون توکن LUNC اختصاص خواهد داد.

اگر Terra Classic در بازی اجرا شود، تمام LUNC استفاده شده در بازی در طول گیم پلی رایت می شود. توسعه‌دهندگان Finesse در بیانیه‌ای گفتند: برای تطبیق با سوختگی، KaJ Labs 50 تا 100 میلیون دلار برای رایت تا 2.5T Terra Classic در بازی‌های Finesse اختصاص می‌دهد. به یاد داشته باشید، این بدان معنا نیست که 2.5 تریلیون LUNC فورا می سوزد.بلکه این فقط یک طرح ریزی از سوختگی های terra classic در یک دوره زمانی معین با پیشرفت بازی است. Finesse یک سری بازی دو فصلی است که شامل دو بازی P2E به نام‌های The Kingdom و Shadow Warriors است.

هر دو بازی شامل سامورایی های نینجا، مبارزات جنگجو، شوالیه ها و خون آشام ها در چند ماجراجوهستند که بازیکنان می توانند به راحتی آنها را مطابق با علایق خود انتخاب کنند. این تیم امروز توکن غیر قابل تعویض منحصر به فرد خود را با 100000 کاراکتر منحصر به فرد در پنج دسته راه اندازی کرد.هدف Kaj برای سوزاندن 2.5 تریلیون توکن LUNC گام بزرگی برای کمک به احیای ارزش LUNC خواهد بود. به یاد بیاورید که سرمایه گذاران LUNC پس از فروپاشی اکوسیستم Terra در ماه مه متحمل ضررهای زیادی شدند. تیم Terra دارندگان LUNC را ترک کرد تا خودشان توکن را احیا کنند، زیرا تیم برنامه‌های متفاوتی برای راه‌اندازی Terra 2.0 داشت.

برای احیای LUNC، جامعه قبول کرد که بخشی از کل عرضه توکن را با اجرای 1.2 درصد مالیات و سایر تلاش‌های داوطلبانه فردی بسوزاند. با باقی ماندن سرمایه‌گذاران برای احیای LUNC از گرد و غبار، چندین شرکت مرتبط با رمزارز متعهد شده‌اند از سوخت‌های LUNC حمایت کنند. ماه گذشته، بایننس اعلام کرد که مکانیزمی را اجرا کرده است که کارمزدهای جفت معاملات نقطه ای LUNC و مارجین را کاهش می دهد. سایر صرافی‌های برتر مانند Kraken، Crypto.com، Kucoin و Mexc Global نیز راه‌های مختلفی را برای حمایت از جامعه Terra Classic و LUNC Burns به کار گرفته‌اند.

به تازگی طبق گزارش The Crypto Basic MetaRivals، بازی Play-to-Earn راه اندازی خود را بر روی بلاک چین Terra Classic اعلام کرده است. دیروز کازینو برتر دارای مجوز کوراکائو شروع به پذیرش Terra Classic به عنوان یک روش پرداخت کرد و از LUNC Burns پشتیبانی کرد. ادوارد کیم، توسعه‌دهنده هسته Terra Classic در یک پست وبلاگ متوسط ​​که در روز پنجشنبه منتشر شد، گفت Terra Classic (LUNC) شاهد افزایش شدید تعداد پروژه‌ها خواهد بود زیرا شورشیان terra وابستگی خود را به Terraform LAbsm (TFL) قطع می‌کنند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها