|

رکوردی جنجالی!

پیش بینی شگفت آور از بیت کوین!

Bitcoin

به طور مشابه، اکثر رمزارزهای اصلی ممکن است افزایش مناسبی را آغاز کنند. به نظر می‌رسد اتریوم به دنبال شکست صعودی...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قیمت بیت‌کوین بالاتر از سطح ۱۹۰۰۰ دلار قرار گرفت. بیت‌کوین در حال حاضر بالاتر از سطح ۱۹۲۰۰ دلار است. حرکت صعودی قیمت بالاتر از سطوح مقاومت ۱۹۵۰۰ دلاری و ۱۹۶۰۰ دلاری ممکن است جرقه افزایش تازه‌ای در بازار رمزارز به همراه داشته باشد.

به طور مشابه، اکثر رمزارزهای اصلی ممکن است افزایش مناسبی را آغاز کنند. به نظر می‌رسد اتریوم به دنبال شکست صعودی بالای سطوح ۱۳۴۰ و ۱۳۵۰ دلار است. کاردانو همچنین هنوز در نزدیکی سطح ۰٫۴۳۵ دلار دچار انجماد شده است.حرکت واضح قیمت بالای سطح ۱۹۶۰۰ دلار ممکن است قیمت را به ۲۰۰۰۰ دلار برساند. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۲۰۵۰۰ دلار قرار دارد که بالاتر از آن قیمت می‌تواند به منطقه ۲۱۲۰۰ دلار بازگردد هرچند قیمت بیت‌کوین یک واگرایی صعودی با RSI ایجاد کرده است که به افزایش بیشتر اشاره دارد.

علیرغم شرایط تکنیکالی خوش بینانه، سرمایه گذاران باید انتظار نوساناتی را قبل از پایان سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ داشته باشند. همچنین شکست به زیر سطح ۱۷.۵۹۳ دلار و تغییر آن به سطح مقاومت، تز صعودی بیت‌کوین را باطل می‌کند.

از طرفی نتایج تحقیقات نشان می‌دهند کسانی که بین ۶ تا ۱۸ ماه پیش بیت‌کوین خریده‌ بودند، ضررهای زیادی را متحمل شده‌اند. به گزارش پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاکچین CryptoQuant، فروش شدیدی از سوی تعداد زیادی از هولدرهای این رمزارز در چند وقت اخیر اتفاق افتاده است.همچنین تعداد کل دستگاه های خودپرداز بیت کوین نصب شده در طول تاریخ از 38776 دستگاه خودپرداز در ماه آگوست به 37980 عدد  در ماه سپتامبر کاهش یافت که منجر به کاهش 2.05 درصدی شد

. در ابتدا، دستگاه های خودپرداز جدید در سراسر توکیو و اوزاکا نصب خواهند شد. این شرکت قصد دارد تا آگوست 2023 ، 50 عدد خودپرداز در سراسر کشور راه اندازی کند.همچنین علیرغم این شکست، داده‌های 60 روزه نشان می‌دهد که نزدیک به 14 دستگاه خودپرداز رمزنگاری در روز در سراسر جهان نصب می‌شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی