|

فرصت های سودآور!

فرصتی مهم برای رقیب شیبا،ترالونا!

LUNA

قیمت LUNA می تواند فرصت های سودآور زیادی را برای معامله گران روزانه در روزهای آینده فراهم کند؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قیمت LUNA می تواند فرصت های سودآور زیادی را برای معامله گران روزانه در روزهای آینده فراهم کند. LUNA Terra می تواند تا 160٪ افزایش یابد و LUNA باید در لیست نظارت روزانه معامله گران در این هفته باشد. از زمان صعود 300 درصدی تکان دهنده‌اش که در هفته گذشته رخ داد، قیمت LUNA 60 درصد از ارزش بازار را از دست داده است. قیمت LUNA در حال حاضر با قیمت 2.85 دلار به حراج می رسد.

با یک ابزار فیبوناچی Retracement که اوج 7.71 دلار را احاطه کرده و نوسان اخیر در 2.35 دلار را احاطه کرده است، توانسته سطح 61.8 درصدی را در 4.80 دلار دربربگیرد. عقب نشینی به این منطقه 80 درصد ارزش بازار از دست رفته را بازیابی می کند.در حال حاضر، RSI واگرایی مورد نیاز برای ورود اولیه را نشان نمی دهد. با این حال، تفاوت‌هایی بین موج 2 قبلی و کاهش فعلی وجود دارد، که نشان می‌دهد اگر موج 1 با قیمت 2.21 دلار نقض نشود، هدف 10 دلاری می‌تواند آشکار شود.

شاخص نمایه حجم، ایده افزایش بیشتر را مخدوش می‌کند، زیرا کاهش کنونی تحت حجم نسبتاً کم است. با این حال، مطمئن ترین بی اعتباری سناریوی روند صعودی، نقض نقطه مبدا رالی قبلی در منطقه 1.50 دلار است. تحت هیچ شرایطی قیمت LUNA نباید این سطح را مجدداً آزمایش کند، با انجام این کار، کل روند صعودی باطل می شود و LUNA می تواند 80٪ دیگر کاهش یابد تا نقطه کنترل حجمی (VPOC) قبلی را که در چشم انداز های قبلی ذکر شده بود نشان دهد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها