|

زنگ خطر احیای برجام به صدا درآمد

زنگ خطر برجام در بازار دلار؛ قیمت دلار و سکه پرواز کرد

قیمت دلار در بازار امروز به سمت نیمه کانال 30 هزار تومان جهش پیدا کرد نرخ دلار در بازار آزاد در محدوده 30 هزار و 600 تومان معامله شد.

لینک کوتاه کپی شد

 بررسی هسته مرکزی بازار ارز تهران در دومین روز هفته نشان می دهد که خبرهای مثبت برجامی در بازار  کمرنگ شده است. بعد از بیانیه  تند طرف اروپایی عده ای از معامله گران هیجانی باور دارند که که زنگ خطر احیای برجام به صدا درآمده است. این دسته از بازیگران ارزی معتقدند  امکان این هست که دوشنبه قطعنامه صادر شود. عده ای دیگر از معامله‌گران می‌گویند اگر قطعنامه صادر نشود با قطعیت می‌توانیم بگوییم که بازارساز نرخ را داغ کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از اقتصادنیوز، قیمت دلار در بازار امروز مانند روز گذشته به سمت نیمه کانال 30 هزار تومان جهش پیدا کرد . نرخ دلار در بازارآزاد امروز در محدوده 30 هزار و 600 تومان معامله شد. این قیمت در مقایسه با عصر دیروز تقریبا 200 تومان بالاتر بود.

تکرار سناریو دیروز در بازار ارز

برخی از تحلیلگران ارزی معتقد بودند در صورتی که سناریو دیروز در بازار تکرار نشود و بازارساز با مداخله ارزی نسبت به کنترل نرخ ارز اقدام نکند احتمال رسیدن اسکناس آمریکایی به سطح 30 هزار و 800 تومان هم وجود خواهد داشت.

نرخ دلار در هرات و سلیمانیه به پرواز درآمد

البته امروز نرخ دلار در هرات و سلیمانیه هم به پرواز درآمد و قدرت معامله گران تهران را تقویت کرد . نرخ دلار در هرات امروز بیش از 300 تومان بر ارزش خود افزود و به قیمت 30 هزار و 350 تومان معامله شد. در سلیمانیه هم هر برگ اسکناس آمریکایی نزدیک به 200 تومان رشد کرد و به قیمت 30 هزار و 780 تومان معامله شد.

حباب منفی دربازار دلار

نرخ حواله درهم نیز امروز رشد کرد و به محدوده 8 هزار و 430 تومان رسید و نرخ برابری درهم به دلار در محدوده 30 هزار و 963 تومان بدست آمد که نشان دهنده حباب منفی دربازار دلار است.

نوسان محدود قیمت اونس طلا در روز شنبه

بازار جهانی طلا امروز یکشنبه تعطیل بود اما این فلز گران بها روز گذشته نوسان محدودی را ثبت کرد و در محدوده 1717 دلار معامله شد.

رشد قیمت طلا 18 عیار

در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا 18 عیار امروز 8 هزار و 300 تومان بالا تر از روز گذشته معامله شد. قیمت طلا امروز با 1 میلیون و 291 هزار و 700 تومان به فروش رسید.

ورود مجدد سکه به کانال 14 میلیون تومان

قیمت سکه هم امروز بار دیگر وارد کانال 14 میلیون تومان شد و تا 14 میلیون و 50 هزار تومان بالا رفت. سکه ظهر امروز به قیمت 14 میلیون و20 هزار تومان به فروش رسید . این قیمت در مقایسه با عصر دیروز تقریبا 100 هزار تومان رشد را نشان می دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها