|

بهترین حالت برای اتریوم؟

اتریوم در وضعیتی مبهم؟!

ETH

پلتفرم سرکِل به‌عنوان صادرکننده استیبل‌کوین USDC اعلام کرده است که...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پلتفرم سرکِل به‌عنوان صادرکننده استیبل‌کوین USDC اعلام کرده است که از انتقال اتریوم به اثبات سهام یا همان PoS پس از ادغام، پشتیبانی کاملی انجام می‌دهد. سرکل این ادغام را به‌عنوان نقطه عطف مهمی در مقیاس‌پذیری اکوسیستم اتریوم دانسته و گفته است این امر پذیرش راه‌حل‌های لایه ۲ را آسان‌تر کرده و باعث توسعه قابلیت‌های اتریوم خواهد شد.

در حال حاضر USDC بزرگ‌ترین استیبل‌کوین با پشتوانه دلار است که بر بستر اتریوم منتشر شده و همچنین بزرگ‌ترین دارایی ERC-20 با بیش از ۴۵ میلیارد دلار سرمایه آن است و ذخایر آن در موسسات مالی ایالات متحده مانند بلک‌راک حسابرسی و نگهداری می‌شود و به دنبال آن

پس از اعلام رسمی سرکِل مبنی بر پشتیبانی ادغام اتریوم و تبدیل‌شدن آن به اثبات سهام، تتر هم رسما از ارتقای ادغام اتریوم و تغییر بلاک‌چین آن به مکانیسم مبتنی بر PoS خبر داده است. تتر ادغام اتریوم را یکی از مهم‌ترین لحظه‌ها در تاریخ بلاک‌چین عنوان کرده و معتقد است انتقال اتریوم برای سلامت اکوسیستم دیفای و پلتفرم‌های مرتبط ضروری است.

این هفته، اتریوم، آخرین آزمایش ادغام خود را از طریق شبکه آزمایشی Goerli انجام خواهد داد و اگر همه‌چیز طبق برنامه پیش برود، بعید است که تاریخ ادغام ۱۹ سپتامبر، دوباره به تعویق بیفتد.ازطرفی اطلاعات صرافی‌ بیت‌فینکس نشان می‌دهد یکی از معامله‌گران بزرگ در این صرافی، حجم معاملات خرید ETH‌ خود را به میزان قابل‌توجهی کاهش داده است. حجم معاملات خرید ETH در این صرافی با کاهش شدید به سطوح قبل از فاجعه ترا بازگشته است.همچنین بنا بر اعلام کوین گکو، ارز “اتریوم” در کشور سنگاپور بیشترین میزان جستجو را نصیب خود کرده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی