|

شایعات توان دار!

تحولی جدید در دنیای رمزارزها!!

Bitcoin

شایعات مربوط به پشتوانه USDT باعث...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شایعات مربوط به پشتوانه USDT باعث افزایش فعالیت نهاد‌های سرمایه‌گذاری در این حوزه شده است. اطلاعات آن‌چین نشان می‌دهد حجم معاملات باز USDT در صرافی‌ها ۳ برابر شده است. به نظر می‌رسد قرارداد‌های معاملاتی فروش بر روی USDT در شرایط ریزشی بازار، با توجه به افزایش احتمال دی‌پگ شدن آن صورت گرفته و نه تنها هج‌فاند‌ها در صرافی‌ FTX به باز کردن این موقعیت‌های معاملاتی روی آورده‌اند، بلکه فعالان دیفای از احتمال وقوع این اتفاق نگران هستند.

گفتنی است افزایش معاملات باز USDT هم‌زمان با سقوط پلتفرم‌ها و شرکت‌های سرمایه‌گذاری کریپتو و همچنین افزایش تبدیل USDT‌ به USD صورت گرفته است. سهم USDT‌ از استخر 3Pool صرافی غیرمتمرکز Curve نیز از ابتدای می افزایش چشم‌گیری داشته و از ۲۴.۵٪ به ۶۴.۲٪ رسیده است که حکایت از نگرانی سرمایه‌گذاران نسبت به دی‌پگ شدن USDT‌ دارد.

سقوط مهم‌ترین استیبل‌کوین از لحاظ حجم بازار می‌تواند بزرگ‌ترین فاجعه ممکن برای فعالان بازار باشد؛ اگرچه بنیاد تتر برای جلوگیری از وقوع این اتفاق شروع به حذف وثیقه اوراق تجاری خود کرده است.

ازطرفی ‌‌درجایی که حجم معاملات کاربران هندی به دلیل قوانین سخت‌گیرانه این کشور به‌شدت پایین آمده است، هندوستان بازهم درصدد وضع قانون ضدکریپتویی جدیدی است.

بعدازآنکه قانون اِعمال مالیات یک‌درصدی بر تمامی تراکنش‌ها و مالیات ۳۰٪ بر سود سرمایه‌گذاران کریپتو هند اجرایی شد، اکنون سازمان اجرایی هند دستور داده است تا تمامی شرکت‌های بزرگ رمزارزی اطلاعات، داده‌ها و مدارک خود را تمام‌وکمال به سازمان مذکور تحویل دهند. این کار با هدف بررسی دقیق و ایجاد قانون جدید برای اِعمال سخت‌گیری‌های بیشتر انجام می‌شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی