|

افزایش تب بازار مسکن و مستاجران نگران تابستان

حال ناخوش مسکن در کلانشهرها؛ رهن و اجاره خانه در گوهردشت کرج چند؟

اجاره خانه

گوهردشت جزء مناطق نسبتا خوب و البته شلوغ کرج است اگر دنبال خانه در این منطقه هستید باید بدانید که اجاره ها نسبتا بالا می باشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بهار 1401 با همه افزایش قیمت های عجیب و غریبش به پایان رسید. بهاری که باید نویدبخش روزهایی روشن می بود خیلی سخت و جانکاه تمام شد و چه خوب که تمام شد! احتمالا هیچ کس دلش برای این بهار تنگ نخواهد شد. البته شاید دل مستاجران کمی برایش تنگ شود چرا که در واپسین روزهای خرداد بسته حمایتی سران قوا از مستاجران تصویب شد که برایشان کورسوی امیدی در دل تاریکی های این روزها شد.

داستان بسته حمایتی از این قرار است که قراردادهای مستأجران و موجران به طور اتوماتیک تمدید می‌شود و سقف نرخ افزایش در تهران و کلانشهرها ۲۵ درصد و در سایر شهرها ۲۰ درصد خواهد بود. این خبر باعث شد تا مستاجران نگران از جا به جایی نفس راحتی بکشن چرا که حداقل شاهد افزایش های بی ضابطه نخواهند بود.

به بهانه تصویب این مصوبه نگاهی به قیمت رهن و اجاره آپارتمان در گوهردشت کرج انداخته ایم. اگر ساکن کرج هستید و دنبال خانه ای برای اجاره در گوهردشت در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

اجاره واحدهای 140 تا 200 متری

برای اجاره یک واحد 150 متری 3 خوابه در یکی از خیابان های فاز 2 به 300 میلیون پول پیش و اجاره ماهانه 11 میلیونی احتیاج دارید. ساختمان مزبور در سال 93 ساخته شده که البته مشاعات آن مورد بازسازی قرار گرفته است. این واحد که در طبقه چهارم قرار دارد دارای 3 تراس رو به آفتاب، لابی مبله، پارکینگ، آسانسور و انباری می باشد.

16799_15749_1

برای اجاره یک واحد 165 متری در همین منطقه باید 300 میلیون پول پیش و 12 میلیون اجاره ماهانه پرداخت کنید. این واحد 3 خوابه در طبقه اول واقع شده و دارای لابی شیک، تراس، انباری، آسانسور و پارکینگ است. به گزارش شایانیوز برای اجاره یک واحد 180 متری 3 خوابه در فاز 3 به 600 میلیون پول پیش و اجاره ماهانه 7/5 میلیونی نیاز  دارید. این واحد در سال 1400 ساخته شده و در طبقه اول قرار دارید.

در بلوار ملکشاه برای اجاره واحدی 180 متری باید 500 میلیون ودیعه و ماهی 15 میلیون هم به عنوان کرایه ماهانه پرداخت کنید. این واحد در سال 97 ساخته شده دارای سه خواب و یک خواب مستر، لابی و دو پارکینگ می باشد. اگر مشتری باشید می توانید درخواست تخفیف هم کنید.

پنجره-دوجداره-گوهردشت1

اجاره واحدهای زیر 100 متر

اگر از نظر مالی در شرایطی نیستید که به واحدهای متراژ بالا فکر کنید باید سراغ گزینه های زیر 100 متر بروید که مسلما مقرون به صرفه تر هستند. پیشنهاد ما به شما واحدی 87 متری در رستاخیز است. برای رهن و اجاره این واحد نقلی به 75 میلیون ودیعه نیاز دارید به اضافه 6 میلیون که باید محبت بفرمایید ماهانه پرداخت کنید. این واحد 2 خوابه که از نظر صاحبش غرق در نور است دارای پارکینگ، آسانسور، انباری و تراس می باشد.

اگر توانایی پرداخت اجاره ماهانه را ندارید در بلوار ملاصدرا واحدی 93 متری با ودیعه 430 میلیونی وجود دارد که در سال 99 ساخته شده اما کلید نخورده است. این واحد دارای 2 اتاق خواب با کمد دیواری های بزرگ، پارکینگ و آسانسور می باشد اما متاسفانه انباری و تراس ندارد.

اجاره واحدهای بالای 200 متر

اگر دنبال واحدهای بالای 200 متر در گوهردشت هستید و پولتان نقد است این مورد از دست ندهید. این واحد شیک که در بلوار انقلاب واقع شده دارای 4 اتاق خواب بزرگ، 2 تراس، 2 پارکینگ، لابی و سالن اجتماعات می باشد. برای اجاره این واحد دلباز باید 1 میلیارد پول پیش پرداخت کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها