|

رهن و اجاره خانه در مهرشهر کرج چند؟

بازار داغ اجاره خانه در مهرشهر کرج؛ از ماهی 6 تا 60 میلیون!!!

اجاره خانه در مهرشهر کرج گاهی از خیلی از مناطق مرفه نشین پایتخت هم هزینه بَر تر است و باید چند ده میلیونی برای اجاره ماهانه کنار بگذارید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در آستانه فصل تابستان بازار اجاره خانه حسابی حرارت گرفته البته حرارتی که مصادف شده با جیب های سرد مستاجران بیچاره. چرا که نرخ اجاره ها به طرز عجیبی در حال افزایش است. طبق گفته عضو هیات مدیره اتحادیه مشاوران املاک دولت سه سال است که سقف افزایش اجاره‌بها را به ۲۵ درصد رسانده که در مجموع سه سال این میزان افزایش اجاره‌بها به طور رسمی به ۷۵ درصد رسیده‌ که به این نرخ رسمی، نرخ تورم و انتظارات تورمی هم اضافه شده به‌ طوری که نرخ اجاره در برخی از مناطق تهران تا ۳۰۰ درصد هم افزایش پیدا کرده‌ است.

البته که مشت نمونه خروار است و این افزایش عجیب و غریب فقط مختص به تهران نیست و شامل شهرهای دیگر هم شده حالا ممکن است کمی کمتر از تهران باشد اما به هر حال اوضاع برای مستاجران بسیار وخیم شده طوری که مستاجر بیچاره برای جور کردن یک سرپناه باید چند صد میلیون و بعضا چند میلیاردی هزینه کند. داستان پر غصه این روزهای مستاجران خیلی ربطی به پولدار بود یا نبودنشان ندارد چرا که روند صعودی قیمت ها جوری شده است که آه از نهاد هر مستاجره بر می آورد چه پولدار و بالاشهر نشین باشن چه بی پول و ساکن محله های متوسط یا اصطلاحا پایینِ شهر.

به بهانه ورود به فصل جا به جایی ها نگاهی به قیمت رهن و اجاره آپارتمان در مهرشهر کرج انداخته ایم. اگر ساکن کرج هستید و دنبال خانه ای برای اجاره در مهرشهر در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

اجاره واحدهای 140 تا 200 متری

برای اجاره یک واحد 150 متری 3 خوابه در فاز 4 مهرشهر به 300 میلیون پول پیش و 6 میلیون اجاره ماهانه نیاز دارید. این واحد در طبقه اول واقع شده دارای آسانسور، پارکینگ و انباری می باشد. برای اجاره یک واحد 180 متری سه خوابه در همین منطقه باید 300 میلیون به عنوان ودیعه پرداخت کنید. اجاره ماهانه این واحد 11 میلیون است که مطمئنا پرداخت آن برای خیلی ها امکان پذیر نیست.

RUzYnAm6sndh59d38pbgd2YR5bH8wrVs33IT0P2xqsc5cutZEk

به گزارش شایانیوز در فاز 1 مهرشهر برای اجاره یک واحد 185 متری باید 1 میلیارد پول پیش و ماهی 12 میلیون ناقابل پرداخت کنید. واحد مزبور در طبقه سوم واقع شده و نوساز می باشد. اگر پرداخت اجاره ماهانه برایتان سخت است در همین منطقه واحد 175 متری با ودیعه 1 میلیاردی هم وجود دارد. این واحد سه خوابه در سال 85 یعنی 15 سال پیش ساخته شده است.

در همین منطقه واحدی با همین متراژ با پول پیش 600 میلیونی و مبلغ اجاره ماهانه 15 میلیونی که البته قابل تبدیل می باشد هم وجود دارد. این واحد در سال 96 ساخته شده دارای سه خواب و یک خواب مستر، لابی، سالن اجتماعات و سرایدار مقیم می باشد. اگر مشتری باشید می توانید درخواست تخفیف هم کنید.

اجاره واحدهای زیر 100 متر

اگر از نظر مالی در شرایطی نیستید که به واحدهای متراژ بالا فکر کنید باید سراغ گزینه های زیر 100 متر بروید که مسلما مقرون به صرفه تر هستند. پیشنهاد ما به شما واحدی 82 متری در فاز 4 است که برای رهن و اجاره آن به 200 میلیون پول پیش و 5 میلیون اجاره ماهانه نیاز دارید. این آپارتمان نقلی که از نظر صاحبش در جای خوبی واقع شده و غرق در نور است در سال 88 یعنی 13 سال پیش ساخته شده که مسلما مورد پسند خیلی ها نیست. اگر توانایی پرداخت اجاره ماهانه را ندارید در همین منطقه واحدی 75 متری با ودیعه 180 میلیونی وجود دارد که 17 سال از عمر آن می گذرد و با اینکه در طبقه چهارم واقع شده خبری از آسانسور نیست. واحد مورد اشاره متاسفانه انباری هم ندارد.

Park Residential (3)

اجاره واحدهای بالای 200 متر

وقتی صحبت از واحدهای بالای 200 متر می شود باید خودتان را برای شنیدن اجاره های عجیبِ چند ده میلیونی آماده کنید. به عنوان مثال اجاره ماهانه واحدی 400 متری در فاز یک 60 میلیون است. لازم به ذکر است که اگر خواهان این واحد سوپر لوکس و اشرافی هستید باید 2 میلیارد پول پیش هم بپردازید. این واحد همه چیز تمام دارای 4 خواب مستر، سونا، استخر، جکوزی، سالن اجتماعات با ظرفیت بالا، سالن ورزشی، لابی مجلل و مبله و سرایدار 24 ساعته می باشد.

2439554

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها