|

رهن و اجاره خانه در عظیمیه چند؟

قیمت های شوکه کننده اجاره خانه در عظیمیه کرج؛ ماهی 45 میلیون ناقابل!

برای اجاره واحدهای بالای 200 متر در عظیمیه به چند میلیاردی پول پیش نیاز دارید به اضافه اجاره ماهانه که آن هم مبلغی چشمگیر است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- احتمالا ضرب المثل اجاره نشینی و خوش نشینی شنیدید؛ ضرب المثلی که این روزها دیگر خیلی مصداق ندارد. زمانی نه چندان دور این ضرب المثل را در مورد اجاره نشین ها به کار می بردند چرا که اولا اجاره نشینی کم هزینه بود ثانیا اجاره نشین ها هر چند سال یک بار ساکن خانه ای جدید و بعضا نوساز می شدند که مسلما تنوعی در زندگیشان ایجاد می شد.

اما در حال حاضر اجاره نشین ها به هیچ عنوان خوش نشین نیستند و این موضوع اصلا ربطی به پولدار بودن یا نبودنشان ندارد چرا که قیمت رهن و اجاره خانه ها به طرز عجیبی در حال افزایش است و معلوم نیست در بازار مسکن چه خبر است؟ به بهانه ورود به فصل تابستان که فصل جا به جایی ها است نگاهی به قیمت رهن و اجاره آپارتمان در یکی از مناطق پولدار نشین کرج یعنی عظیمیه انداخته ایم.

از آن جایی که این منطقه جزء مناطق مرفه نشین کرج است متراژ خانه ها اغلب بالای 150 متر می باشد. با این اوصاف مبلغ ماهانه اجاره هم بعضا تا نزدیک 10 میلیون می رسد تازه این مبلغ بدون در نظر گرفتن پول پیش است که آن هم مبلغی دندان گیر و قابل توجه است.

اجاره واحد 140 تا 200 متری

برای اجاره یک واحد 140 متری 3 خوابه در میدان گلستان به 500 میلیون پول پیش نیاز دارید. مبلغی که باید ماهانه به عنوان اجاره بها برای این واحد پرداخت کنید نه میلیون و پانصد هزار تومانِ ناقابل است. این واحد در طبقه دوم واقع شده و دارای سالن اجتماعات با ظرفیت بالا، سالن ورزشی، لابی مجلل و مبله و سرایدار 24 ساعته می باشد.

61744811

اگر حسابی عیال وار هستید یا اینکه اوضاع و احوال مالیتان خوب است می توانید سراغ متراژ های بالاتر از 150 متر بروید. برای اجاره یک واحد 180 متری سه خوابه در میدان اسبی به 700 میلیون ودیعه و اجاره ماهانه 13 میلیونی نیاز دارید. موردی 170 متری هم در این منطقه وجود دارد که به نسبت مناسب تر از مورد قبلی است. برای اجاره این واحد که در طبقه اول واقع شده باید 450 میلیون پول پیش و ماهی 9 میلیون کرایه پرداخت کنید البته اینجور موارد خیلی کم پیدا میشه، به نسبت قیمت عظیمیه این ساختمان زیر قیمت منطقه است. پس اگر بتوانید با این قیمت آپارتمانی در این منطقه با این متراژ پیدا کنید خیلی خوش شانس هستید.

به گزارش شایانیوز در خیابان الهام برای اجاره یک واحد 150 متری سه خوابه به 500 میلیون پول پیش و 12 میلیون اجاره ماهانه نیاز است. واحد 7 سال پیش ساخته شده و در طبقه سوم قرار دارد شایان ذکر است که مجتمع مذکور 13 طبقه است که مسلما مورد پسند خیلی ها نمی باشد.

Image000071-5

اجاره واحدهای زیر 100 متر

اگر تمایل دارید در منطقه عظیمیه ساکن شوید ولی دنبال واحدهای کوچکتر هستید پیشنهاد ما به شما واحد 80 متری دو خوابه است که برای رهن و اجاره آن به 100 میلیون ودیعه نیاز دارید به اضافه مبلغ 5 میلیون اجاره بها که باید به صورت ماهانه پرداخت بفرمایید. لازم به ذکر است که این واحد 11 سال پیش ساخته شده که البته مورد بازسازی قرار گرفته است. برای اجاره یک واحد 95 متری در همین منطقه به 400 میلیون پول پیش و ماهی 6 میلیون کرایه نیاز است. این واحد 2 خوابه در طبقه پنجم واقع شده. این واحد هم 11 سال پیش ساخته شده که هم مشاعات هم واحد بازسازی شده اند.

اجاره واحدهای بالای 200 متری

برای اجاره واحدهای بالای 200 متر در عظیمیه به چند میلیاردی پول پیش نیاز دارید. این واحدهای شیک و اتو کشیده فول امکانات هستند و انصافا از لحاظ شکل و ظاهر هیچی کم ندارند. اتاق‌ها و سرویس‌های لوکس، کاغذ دیواری، سرایداری و سالن اجتماعات، تراس، انباری، آسانسور، پارکینگ و ویوی جذاب که یک خانه همه چیز تمام برایتان ساخته است. حالا اگر در مواجه با قیمت ها شوکه نمی شوید بریم یک واحد فول امکانات این منطقه را با هم بررسی کنیم.

آپارتمان

یک واحد 335 متری در میدان مهران واقع شده که دارای 4 اتاق خواب بزرگ و مستر سوپر لاکچری است. این واحد مجلل که در سال 98 ساخته شده دارای لابی مجلل با ارتفاع سقف 7 متر می باشد، علاوه بر این دارای سالن اجتماعات، سالن ورزشی، سالن سینما و روف گاردن است. 3 پارکینگ سندی، 2 جکوزی داخل واحد و تراس قابل چیدمان از امکانات این واحد است. اگر ترغیب شدید که این واحد باشکوه و اشرافی را اجاره کنید باید 1 میلیارد 500 میلیون ودیعه و ماهی 45 میلیون ناقابل اجاره پرداخت کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها