|

شایانیوز گزارش می دهد:

پیش بینی بازار بورس فردا دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱

امروز شاخص کل بعد از افت بیش از ۲۶ هزار واحد روز گذشته، با بیشترین تاثیر منفی سه نماد “نوری، میدکو، شپنا” به نزول ۱۷۷۵ واحدی بسنده کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جریان معاملات بازار بورس امروز بهتر از روز گذشته بود چرا که نماگر اصلی بازار به تعادل رسید و از شدت کاهش و نزول شاخص کل کاسته شد. احتمال می رود روند شاخص کل برای روزهای آینده نزولی باشد که در چنین صورتی هدف کاهشی اول محدوده ۱/۴۸۰ میلیون واحد و سپس ۱/۴۲۰ میلیون واحد خواهد بود. که در نزدیکی این سطوح ممکن است مجدد شاهد موج صعودی چند روزه شاخص کل باشیم.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از هدف، محدوده ۱/۴۵۰ میلیون واحد از نظر حمایتی، محدوده ۱/۴۸۰ تا ۱/۴۲۰ نیز از نظر فیبو، محدوده های حمایتی می باشند. برگشت شاخص کل از این دو محدوده بستگی به حجم معاملات، جریان ورود و خروج نقدینگی و ارزش معاملات دارد که در بازار روزهای آینده باید مورد توجه قرار داد.

157623773

امیرعلی امیرباقری، کارشناس بازار سرمایه معتقد است که فشار بر نرخ ارز از سوی بانک مرکزی از طریق توافق با صادرکنندگان و خرید ارز افراد حقیقی و حقوقی می‌تواند بازار را با چالش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایی مواجه کند و فشار فروش در این هفته تا حدودی تداوم داشته باشد که صرفاً به معنای اصلاح درون‌ کانالی خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها