|

حمله های سایبری رمزارزها را بشناسید!

FBI

اخیرا FBI بیانیه‌ای را درباره قربانیان اپلیکیشن‌های لینکدین و Myspace منتشر کرده است...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اخیرا FBI بیانیه‌ای را درباره قربانیان اپلیکیشن‌های لینکدین و Myspace منتشر کرده است. اواخر ماه می اپلیکیشن‌های لینکدین و Myspace دچار هک شده و ایمیل و نام کاربری ۵۰۰ میلیون کاربر Myspace و ۱۶۵ میلیون کاربر لینکدین دچار حمله سایبری شد. کارشناسان بر این باورند که داده‌های Myspace توسط همان هکری به سرقت‌ رفته و فروخته ‌شده که لینکدین را هک کرده بود.

مرکز شکایت از جرائم سایبری FBI در همین زمینه اعلام کرده است که همچنان گزارش‌هایی را از کاربرانی دریافت می‌کند که از طریق ایمیل مورد اخاذی قرار گرفته‌اند. در این روش اخاذی، هکر به قربانی هشدار می‌دهد در صورت عدم پرداخت ۲ تا ۵ بیت‌کوین، اطلاعات مهمی از این افراد در رسانه‌های اجتماعی منتشر می‌شود. از طرفی شاخص ترس و طمع امروز به عدد ۶ رسید و این میزان کمترین عدد در ۳ سال گذشته بوده است. آخرین باری که شاخص ترس و طمع عددی کمتر از ۶ را تجربه کرد، ۲۲ آگوست ۲۰۱۹ و زمانی بود که این شاخص به عدد ۵ رسید.

این موضوع نشان از آن دارد که بازار در بحرانی‌ترین وضعیت خود در سال‌های اخیر قرار دارد و معامله‌گران در ترس شدیدی قرار دارند؛ نشانه‌ای که در اکثریت شاخص‌های مرتبط با احساسات بازار دیده می‌شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی