|

بیبی دوج جای دوج کوین رو می گیره؟!

Baby Doge

بیبی دوج Baby Doge ویژگی دیگری را برای اعضای جامعه در حال رشد خود راه‌اندازی کرده است...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بیبی دوج Baby Doge ویژگی دیگری را برای اعضای جامعه در حال رشد خود راه‌اندازی کرده است. پروژه memecoin و Non-fungible Token (NFT) در BNB Chain از انجمنی رونمایی کرد که کاربران بتوانند در توسعه آن نظر داشته باشند. تالار گفتمان Baby Doge بستری برای کاربران برای ایجاد پیشنهادات برای تغییرات یا ایده‌های جدید برای فضای مالی غیرمتمرکز (DeFi) است. Baby Doge این انجمن را در 9 ژوئن از طریق توییتر برای کاربران بیان کرد و از کاربران درخواست کرد تا ایده ها و بازخوردهای خود را اعلام کنند.

مجموعه Baby Doge Army NF نشانه اصلی $BabyDoge می باشد. هر دسته شامل موضوعات مختلفی است که توسط کاربران مورد بحث قرار می گیرد. همچنین دارای بخشی برای رویدادهای جامعه، اطلاعیه های پست وبلاگ و اطلاعاتی در مورد مشارکت است. کاربران می توانند ایده های خود را برای مجموعه NFT در دسته Baby Doge NFT ارسال کنند. آنها همچنین می توانند ایده ها و نوآوری های اکوسیستم Baby Doge را از طریق دسته توکن Baby Doge مورد بحث قرار دهند و اطمینان حاصل کنند که صدایی در رشد پروتکل در زنجیره BNB دارند.

موضوعات Baby Doge Coin شامل ایده هایی در مورد سوزاندن $BabyDoge و پیشنهادهایی برای اکوسیستم است.مهمترین ویژگی این سیستم، مجوزهای کاربران برای ارسال پیشنهادات است. به جای بحث در مورد موضوعات مختلف موجود در هر دسته، کاربران می توانند پیشنهادات خود را ایجاد کنند. با توجه به صفحه پیشنهادات، ایده‌هایی که در جامعه مورد توجه واقع می‌شوند به عنوان ایده مورد توجه قرار می‌گیرند. با این حال، BabyDoge نمی تواند تضمین کند که آنها اجرا خواهند شد.

Baby Doge با بیش از 1.3 میلیون دنبال کننده و بیش از 1.5 میلیون دارنده در BNB Chain، یکی از برترین پروژه های memecoin در صنعت است. این انجمن یک راه عالی برای تعامل با پایگاه کاربران و کشف علایق آنها است. با فروم، پروتکل انتظار دارد بازخورد بسیار مورد نیاز را در مورد توسعه آن در فضای کریپتو دریافت کند. مهمتر از همه، به کاربران فرصتی برای مشارکت در رشد آن ارائه می دهد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی