|

کاهش ارزش معاملاتی بیت کوین

بیت کوین پشت سد 30 هزار دلاری

بیت کوین

قیمت بیت کوین نسبت به دیروز تغییر خاصی نداشته و هنوز زیر نرخ 30 هزار دلار معامله می شود اما اتریوم وضعیت بهتری دارد.

لینک کوتاه کپی شد

بیت کوین هم اکنون با نرخ حدود 29600 دلار و با افت تقریبا 2 دهم درصدی معامله می شود. این ارز در مقیاس هفتگی بازدهی 1.9 درصدی داشته اما موضوع مهم درباره بیت کوین، کاهش ارزش معاملات آن است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از اقتصادنیوز، طی شبانه روز گذشته حدود 16 میلیارد دلار بیت کوین معامله شده که تقریبا نصف ارزش معاملات میانگین ماهانه است. معمولا کم پیش می آید که بیت کوین در یک شبانه روز کمتر از 20 میلیارد دلار معامله شود و در چنین شرایطی می توان این طور استنباط کرد که هنوز قیمت برای خریداران جذاب نشده است. ارزش بازار بیت کوین هم اکنون حدود 565 میلیارد دلار است.

اخیران شرکت آرکین ریسرچ اطلاعاتی منتشر کرده که بر اساس آن مشخص شده سرمایه گذاران نهادی در دو ماه اخیر به شدت به محصولات قابل معامله بیت کوینی که همان صندوق های قابل معامله هستند علاقه مند شده اند. همین موضوع باعث شده تعداد بیت کوین های این صندوق ها به 205 هزار عدد برسد که اگر شرایط با همین روند پیش برود، تقاضا برای بیت کوین افزایش خواهد یافت و از افت بیشتر قیمت جلوگیری خواهد شد.

ارزش بازار اتریوم 215 میلیارد دلار شد

اتریوم امروز برخلاف بیت کوین مثبت بوده و حدودا نیم درصد رشد کرده است. قیمت اتریوم در حال حاضر حدود 1780 دلار است. اما بازدهی هفتگی اتریوم هنوز منفی باقی مانده که البته رقم آن کمتر از یک درصد است.

ارزش معاملات اتریوم هم امروز پایین بوده و با معاملات 8 میلیارد دلاری، می توان گفت که اتریوم همچنان برای خریداران قیمت جذابی ندارد. معمولا بسیار کم پیش می آید که اتریوم کمتر از 10 میلیارد دلار معامله شود و امروز یکی از همان روزهاست. ارزش بازار اتریوم هم به 215 میلیارد دلار رسیده است.

اخیرا هش ریت اتریوم به رکورد جدیدی رسیده که سختی استخراج اتریوم را افزایش داده است. همچنین اعلام شده تعداد کیف پول هایی که بیش از یک اتریوم را در خود نگهداری می کنند به رکورد جدید یک میلیون و 484 هزار و 710 عدد رسیده است.

رشد 6 درصدی سولانا

امروز وضعیت بازار ارزهای دیجیتال نسبتا منفی است. البته تعدادی از ارزها هم مثبت هستند اما تعداد نمادهای منفی بیشتر از مثبت هاست. در فهرست 50 ارز برتر بازار، سولانا با رشد 6 درصدی بیشترین افزایش قیمت را داشته. آوالانچ و چین لینک هم بیش از 5 درصد رشد کرده اند.

اما در فهرست نمادهای منفی، بیشترین افت قیمت مربوط به اینترنت کامپیوتر است که کاهش قیمت آن حدودا 5 درصد است. کوکوین توکن و The Graph هم 4 درصد افت قیمت داشته اند.

کاهش 23 درصدی ارزش معاملات

ارزش بازار ارزهای دیجیتال نسبت به دیروز تغییر خاصی نداشته و عدد 1.22 تریلیون دلار را نشان می دهد. اما ارزش معاملات با کاهشی قابل توجه همراه بوده و با افت 23 درصدی به عدد 43 میلیارد دلار رسیده است.

ارزش معاملات دیفای در شبانه روز گذشته 4 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 36 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها