|

زنگ خطر های دوج کوین به صدا درآمد!!

dogcoin

آنچه که سرمایه گذاران Dogecoin باید مراقب آن باشند.پس از کسادی به دلیل انحلال‌های بازار، خرس‌های Dogecoin (DOGE) در محدوده (POC، قرمز)…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آنچه که سرمایه گذاران Dogecoin  باید مراقب آن باشند.پس از کسادی به دلیل انحلال‌های بازار، خرس‌های Dogecoin (DOGE) در محدوده (POC، قرمز) رشد کردند. در نتیجه، شاهد عقب نشینی به زیر قیمت های حیاتی و در عین حال شکستن نوسانات بالا بود. دوج کوین با عبور از منطقه 0.08 دلار، می‌تواند یک رگه طولانی از شمع‌های سبز بسازد که منجر به احیای کوتاه مدت این رمز ارز شود که این روند حدود شش ماه پایدار خواهد بود.

دوج کوین

در زمان انتشار، DOGE با 2.74 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته با قیمت 0.0893 دلار وارد معامله شد.پس از سقوط به زیر POC منطقه 0.13 دلار، میم کوین بیش از 61 درصد از ارزش خود را از دست داد زیرا در 12 می به پایین ترین حد خود نسبت به 13 ماه گذشته رسید. در طول این پاییزسرد DOGE شاهد کاهش نسبتاً سریعی بود و چندین کندل نزولی را در بر گرفت.در نتیجه، فروشندگان یک لبه ثابت را در حالی که قیمت را به باند پایین باندهای بولینگر (BB) نگه می‌داشتند، نشان دادند.

دوج کوین

با توجه به اینکه خط پایه (سبز) BB همچنان به سمت جنوب است، گاوها هنوز راه زیادی برای هدایت روند به سمت بالا دارند. با این حال، مداخله به‌موقع خریداران در قیمت 0.08 دلار، DOGE را در موقعیتی قرار داد که به بهبودی کوتاه‌مدت آن کمک کند.حرکت صعودی فعلی می تواند منجر به آزمایش سطح 0.1 دلار در نزدیکی مقاومت خط روند آن قبل از انجام یک حرکت متعهد به روند شود. اما، با نگاهی به ساختار بازار فعلی، ناتوانی در حفظ کنترل صعودی می تواند باعث عقب نشینی شده و این عقب‌نشینی می‌تواند سطح 0.081 دلار را مجدداً آزمایش کند، قبل از اینکه گاوها دوباره وارد عمل شوند تا فروش را متوقف کنند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

نویسنده: سعید قدسی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها