|

آکالا/بایننس!

دلیل پنهان کاری بایننس؟

BNBبایننس

چرا بایننس اطلاعاتی را از نهادهای نظارتی پنهان کرده است؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-بایننس امروز، ۲۵ ژانویه ساعت سه و نیم به وقت تهران رمزارز آکالا (ACA) را لیست خواهد کرد. این صرافی ارزهای دیجیتال جفت ارز معاملاتی آکالا/بیت‌کوین، آکالا/بایننس و آکالا/تتر را در دست کاربران قرار می‌دهد و آن‌ها می‌توانند از ساعت نه و نیم به وقت تهران این ارز را به حساب بایننس خود واریز نمایند.

برداشت رمزارز آکالا در صرافی بایننس از تاریخ ۲۶ ژانویه ساعت سه و نیم به وقت تهران میسر خواهد بود.گفتنی است بایننس اعلام کرده کاربرانی که در مزایده اسلات پولاکادات پاراچین شرکت کرده و به آکالا رای داده بودند، می‌توانند از امروز ساعت سه و نیم به وقت تهران جوایز خودشان را دریافت کنند.

بهتر است بدانید که شبکه آکالا یک پلتفرم قرارداد هوشمند دیفای سازگار با EVM است که تحت عنوان پاراچین پولکادات عمل می‌کند.همچنین بر اساس پژوهش‌های انجام‌شده، بایننس به‌عنوان بزرگ‌ترین صرافی دنیا رشد چشمگیری داشته و این در حالی است که اطلاعاتی را از نهادهای نظارتی پنهان کرده است.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که مدیر عامل این شرکت وانمود می‌کرد.همه‌چیز برای نهادهای دولتی شفاف است، اما به‌طور سیستماتیک درخواست نهادهای نظارتی برای دسترسی به اطلاعات مالی را نپذیرفته و از ارائه اطلاعات مالی و شرکتی اجتناب کرده است.

در حالی که سی‌زی عنوان کرده بود که همکاری تمام‌وکمالی با ناظران دولتی دارد، از ارائه اطلاعات مالی صرافی سر باز زده و در پاسخ به نارضایتی‌ها گفته است که چنین چیزی را تایید نمی‌کند

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی