|

توقف بعدی شگفت انگیز این ارز!

فلوکلی رقیب سرخت میم کوین ها ترکوند؟

FLOKI

تیم Floki Inu کارهای زیادی را روی این ارز دیجیتال انجام می دهد که توجه جامعه رمزنگاری را به خود جلب می کند. بارزترین تفاوتی که ممکن است…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-تیم Floki Inu کارهای زیادی را روی این ارز دیجیتال انجام می دهد که توجه جامعه رمزنگاری را به خود جلب می کند. بارزترین تفاوتی که ممکن است این پروژه را با بقییه متمایز کند،هدف تیم این است که  برای افزایش ارزش بیشتر فلوکی FLOKI تلاش کند. بنابراین، از این که صرفاً یک میم کوین باشد، متوقف خواهد شد.

از جمله کارهایی که تیم روی آن کار می کند و قصددارد، ساخت اکوسیستم فلوکی اینو است. این اکوسیستم شامل مواردی مانند:پروژه های DeFi و GameFi خواهد بود.تیم فلوکی Flokiteam Valhalla، یک متاورز قدرتمند بازی NFT را راه اندازی خواهد کرد و FlokiPlaces، قطعا یک بازار NFT / کالا خواهد بود.که اکنون در مراحل توسعه  و راه اندازی است. Floki Inuversity نیز یکی دیگر از محصولات این تیم در حال پیشرفت  می باشد.

Floki-Inu-1

این پروژه با مجموعه ای عظیم در اکوسیستم فلوکی اینو، کاربران زیادی را به خود جذب خواهد کرد.و از طرفداران زیادی برخوردارخواهند بود.تیم Floki Inu کارهای زیادی را روی این ارز دیجیتال انجام می دهد که توجه جامعه رمزنگاری را به خود جلب می کند.

بارزترین تفاوتی که ممکن است این پروژه را با بقییه متمایز کند،هدف تیم این است که  برای افزایش ارزش بیشتر فلوکی FLOKI تلاش کند. بنابراین، از این که صرفاً یک میم کوین باشد، متوقف خواهد شد. از جمله کارهایی که تیم روی آن کار می کند و قصددارد، ساخت اکوسیستم فلوکی اینو است. این اکوسیستم شامل مواردی مانند:پروژه های DeFi و GameFi خواهد بود.

تیم فلوکی Flokiteam Valhalla، یک متاورز قدرتمند بازی NFT را راه اندازی خواهد کرد و FlokiPlaces، قطعا یک بازار NFT / کالا خواهد بود.که اکنون در مراحل توسعه  و راه اندازی است. Floki Inuversity نیز یکی دیگر از محصولات این تیم در حال پیشرفت  می باشد. این پروژه با مجموعه ای عظیم در اکوسیستم فلوکی اینو، کاربران زیادی را به خود جذب خواهد کرد.و از طرفداران زیادی برخوردارخواهند بود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها