|

افزایش معاملات!

دلیل خرید نجومی شیبا؟نهنگ ها چه می دانند؟

SHIBAINU

توجه به داده های موجود در بازار قیمت شیبا اینو Shib طی ۲۴ ساعت گذشته حدود 3.82درصد کاهش یافت و با قیمت 0.00003165 دلار درحال معامله میباشد

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز-با توجه به داده های موجود در بازار قیمت شیبااینو Shib طی ۲۴ ساعت گذشته حدود 3.82درصد کاهش یافت و با قیمت 0.00003165 دلار درحال معامله میباشد. نهنگ‌های شیبا اینو همچنان در صحنه حاضر هستند.و از  افت قیمت استفاده میکنند و دارایی‌های شیبای خود را افزایش می دهند. خیلی از ارزهای دیجیتال امروز به دلیل خبر ممنوعیت ارزهای دیجیتال در روسیه با افت روزانه همراه شدند. همچنین داده‌های WhaleStats نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران مقدار قابل توجهی شیبا خریداری کرده اند.شیبا اینو بین دیگر ارزهای یکی از ۱۰ ارز پرفروش بازار در ۲۴ ساعت گذشته بوده است. این میم کوین در لیست ۱۰ دارایی برتر بین نهنگ‌ها  رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

بررسی قیمت شیبا

قیمت شیبا اینو از نقطه اوج خودیعنی 0.00008616 دلار که در ماه اکتبر ثبت کرد حدود ۶۰ درصد فاصله دارد. با توجه به گزارشات موجود توکن SHIB در سال 2021 با رشد نجومی 56,342,400 درصد نسبت به پایین‌ترین سطح خود خواهد داشت و بهترین عملکرد را در سال جاری کسب خواهد کرد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها