|

افرایش۱۳۰۰۰ درصدی!

پیشتازی فانتوم؛آیا این توکن در حال انفجار است؟

فانتوم

این روزها که با راه‌اندازی صندوق‌های بیت کوین تمامی ارزها در حال افزایش هستند،فانتوم یک شب۱۰%افزایش یافت آیا این توکن به روند صعودی خود…

لینک کوتاه کپی شد

گاوهای ارز دیجیتال Fantom  قیمت توکن فانتوم را امسال 13000 درصد افزایش داده اند،قیمت رقیب اتریوم Fantom یک شب 10 درصد افزایش یافت،زمانی که بیت کوین در آستانه راه اندازی اولین ETF خود در آمریکا بود،سایر ارزهای رمزپایه برتر در طول یک هفته در سطح بازار،روند صعودی خوبی را تجربه کردند، ولی فانتوم تنها ارزی بود که توجه همه را به خود بخاطر روند صعودیش جلب کرد درصورتی که بیتکوین در هفته گذشته 10 درصد رشد کرد و به 60،804 دلار رسید اما Fantom همچنان به راه خود ادامه می دهد.

fantom

Fantom (FTM) با قیمت 2.23 دلار هنوز 22 سنت از بالاترین سطح 9 روزه خود یعنی 2.45 دلار رسیده است!در میان ۵۰ ارز رمزنگاری برتر فانتوم تنها ارزی بود که توانست رشد چشمگیری را نصیب خود کند. Fantom امسال ارزش خود را افزایش داده است و در آغاز سال 2021 ، این ارز با قیمت اسمی 0.017 دلار معامله می شد، سپس قیمت Fantom از سال بیش 13000 دلار افزایش یافته است.Fantom همچنین از قراردادهای هوشمند پشتیبانی می کند. قراردادهای هوشمند از زمانی که توسط اتریوم رواج یافت ، پایه اصلی تأمین مالی غیر متمرکز بوده و محصولات و خدمات مالی زیادی را ارائه می دهند که توسط خطوط خودکار کد با واسطه مانند بانک یا خدمات مالی اجرا می شوند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • محمدخان ارسالی در

    فانتوم نخرید یک کلک بزرگ است.اگر میخواهید سرمایه گذاری مطمنی داشته باشید،کاردینو بخرید.نه پولتان میسوزه و ۵درصد در سال بهره‌ام میتوانید بگیرید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها