|

سانسور ناجور "پاهای برهنه" نگار جواهریان در سریال خاتون! +عکس

negar javaherian shayanews

سانسور نه چندان جالب پاهای برهنه نگار جواهریان در سریال شبکه خانگی «خاتون» مورد توجه رسانه ها شد.

لینک کوتاه کپی شد

نگار جواهریان بازیگر جوان و دوست داشتنی ایرانی می باشد که به تازگی هم فرزندش را به دنیا آورده است. جواهریان همسر دوم رامبد جوان است. این زوج هنرمند ظاهرا زندگی آرام و به دور از حاشیه ای دارند.

به گزارش «شایانیوز» سریال شبکه خانگی «خاتون» یکی از جدیدترین سریال های نمایش خانگی است که چند قسمت آن پخش شده و بسیار هم مورد استقبال مردم قرار گرفت. نگار جواهریان در این سریال نقش خاتون را بازی می کند. در قسمت جدید پخش شده از آن، در صحنه ای برای این که پاهای نگار جواهریان سانسور شود، به شکل مضحکی با یک گیاه گرافیکی روی آن را پوشانده اند!

سریال «خاتون» پس از سریال «زخم کاری» دارای حواشی بسیاری شده است.

نگار جواهریان

سریال خاتون در ۵ نکته ۱. ساخت موسیقی این سریال را «کیهان کلهر» بر عهده داشت. «روزی روزگاری، ایران» نام موسیقی سریال خاتون است که در پراگ ضبط شده است. ۲. سریال خاتون حتی پیش از پخش، بر سر زبان ها افتاد. آنچه باعث این اتفاق شد، سانسور عجیب تصویر نگار جواهریان در بیلبوردهای شهری بود. در این تصاویر موهای بازیگر زن که از کنار کلاه پیدا بودند، با رنگ مشکی پوشانده شدند.

نگار جواهریان

۳. جدای از اینکه سریال خاتون، اولین تجربه سریالی تینا پاکروان است، جالب اینجاست که تاکنون در کارنامه پربار مهران مدیری سریال تاریخی وجود نداشته و این اولین تجربه مهران مدیری در یک سریال تاریخی است. مهران مدیری ایفاگری نقش «جهانگیر روزبه» را برعهده دارد. او مردی زیرک، فرصت طلب و انگلوفیل است که گمان می کند دنیا بر کاکل انگلیسی ها می چرخد. جهانگیر روزبه، دایی جون انگلیسی خاتون است.

نگار جواهریان

۴. «فهیمه اکبر» یک شخصیت حقیقی است که با نقش آفرینی غزل شاکری دوباره جان گرفته است. فهیمه اکبر، خواننده و نویسنده ای مبارز در عصر خودش بود که در بسیاری از انجمن ها و سازمان های خیریه و مجامع زنان فعالیت داشت. او همچنین مسئول کمیسیون هنری جمعیت راه نو بود.

۵. اما فهیمه اکبر تنها شخصیت حقیقی این سریال نیست؛ آیدا ماهیانی هم نقش «باربارا کُوالسکا» را برعهده دارد. در سال ۱۳۲۱ تعداد بسیاری از زنان، دختران، کودکان و مردان مسن و بیمار لهستانی از اردوگاه های سیبری بنا به توافقی به ایران در حال اشغال متفقین منتقل شده بودند که «باربارا کوالسکا» یکی از این زنان بوده است.

نگار جواهریا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها