|

الهام حمیدی؛ زندگی ما بازیگران باید لوکس و مرفه باشد! +عکس

Elham hamidi shayanews

الهام حمیدی می گوید بازیگران باید بهترین وضعیت مالی را داشته باشند و زندگی آنها تامین باشد.

لینک کوتاه کپی شد

الهام حمیدی از بازیگران مطرح سینما و تلوزیون است که حواشی کمی دارد اما طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. الهام حمیدی اغلب نقش هایی مظلومانه و ساده ای دارد اما ظاهرا در واقعیت خانم بازیگر برعکس هستند.

به گزارش «شایانیوز» الهام حمیدی درباره ی شان مالی هنرمندان صحبت هایی جنجالی داشته است که هم مقداری واقعیت است و هم مقداری توقع بی جا و خودبزرگ بینی می باشد. الهام حمیدی می گوید: نمی‌دانم چرا بعضی‌ها دوست ندارند بازیگرها در آرامش باشند. در همه جای دنیا ستاره‌ها زندگی مرفه و راحتی دارند. از بالیوود و هالیوود که بگذریم در همین ترکیه نیز همه ستاره‌ها زندگی مجلل و لوکسی دارند.  

الهام حمیدی

اصلا قشر بازیگر قشر خاصی است که باید این‌گونه باشد چون مدام زیر ذره‌بین هستند. وقتی یک مراسم هست، بازیگرها بیشتر مورد توجه هستند و به همین خاطر باید ظاهر آراسته و مرتبی داشته باشند. در ایران درصد قابل توجهی از بازیگران حتی خانه شخصی ندارند و مستاجر هستند؛ مگر آنکه از خانواده‌ای مرفه آمده باشند یا در کنار بازیگری حرفه‌ای پولساز داشته باشند وگرنه از پول بازیگری، این هزینه‌ها تامین نمی‌شوند.

الهام حمیدی

بازیگرها عموما مجبورند با سیلی صورت خود را سرخ نگه دارند. همه می‌خواهند بدانند تو چه لباسی می‌پوشی، کجا زندگی می‌کنی یا چه ماشینی سوار می‌شوی. برعکس ستاره‌های کاخ‌نشین آن سوی آب‌ها، ما در حسرت یک خانه‌ایم که مال خودمان باشد.

خود من به‌شخصه هیچ پشتوانه مالی ندارم و اگر خدایی ناکرده پایم بشکند و دو ماه در خانه باشم، هیچ‌کس در خانه مرا نمی‌زند که آیا پول اجاره خانه‌ات را داری یا اصلا نان داری که بخوری؟ اما وقتی یک سفر خارجی می‌روی همه درباره آن صحبت می‌کنند.

الهام حمیدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    بروباباپول اون آرایشگاه ووسیله آرایشات ی شهرومیخره بعددم ازبی پولی میزنی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها