|

عکس های دلبرانه هانیه توسلی با موهای باز و هوای مه آلود!

hanieh tavassoli shayanews

هانیه توسلی بازیگر با استعداد و مطرح ایرانی عکس هایی هنری از خود در طبیعتی زیبا و مه آلود منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

هانیه توسلی بازیگر خوش سیما و توانمند سینما و تلوزیون است. هانیه توسلی با وجود اینکه اکثرا نقش های منفی دارد و در فیلم هایش نقش زن های مظلوم و ساده را بازی نمی کند، اما در دنیای واقعی زندگی اش فردی به دور از حاشیه و ساده است.

به گزارش «شایانیوز» هانیه توسلی در حال حاظر در دو سریال پر بیننده «زخم کاری» و « گیسو» نیز ایفای نقش می کند. توسلی در فضای مجازی تنها در اینستاگرام فعالیت دارد و و حدود 1.8 میلیون کاربر او را دنبال می کنند. توسلی می گوید علاقه زیادی به عکاسی دارد اما چون در میان هنرمندان عکاسی بسیار مد شده ترجیح می دهد این فعالیتش را رسانه ای نکند. در ادامه عکسی که هانیه توسلی از خود در هوای مه آلود طبیعت منتشر کرده را مشاهده می کنید.

هانیه توسلی

هانیه توسلی

ماجرای تجاوز به هانیه توسلی

از مدت ها قبل جنبشی به نام “من هم” در میان بانوان راه افتاده بود و افرادی که یک روز مورد تجاوز و تعرض جنسی توسط آقایان قرار گرفته اند با زدن این هشتگ به این پویش می پیوستند. در این میان افراد مشهور وسرشناس زیادی نیز به این پویش پیوسته اند. حالا نوبت به هانیه توسلی بازیگر سرشناس ایرانی رسیده بود که با انتشار یک پست و به نمایش گذاشتن چند عکس قدیمی از دهه بیستم زندگی اش به این پویش بپیوندد. توسلی با انتشار این عکس یک شعر بلند نیز در همین راستا نوشته بود.

هانیه توسلی

ازدواج هانیه توسلی

این هنرمند کشورمان می گوید تا به حال خواستگاری رسمی به صورتی که به خانه مان بیایند و من چایی بیاورم نداشته ای و در حال حاظر مجرد هستم.

هانیه توسلی

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها