|

(عکس) هانیه توسلی در حالت خوابیده با یقه ای نیمه باز!

hanieh tavassoli shayanews

هانیه توسلی بازیگر مطرح سینما عکسی از خود در حالت خواب آلودگی منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

هانیه توسلی بازیگر زن مطرح و توانمند سینما و تلوزیون است که در حال حاظر در دو سریال پربیننده شبکه خانگی «زخم کاری» و «گیسو» نیز ایفای نقش می کند. هانیه توسلی از دسته بازیگرانی است که نقش های جذاب و و جنجالی بازی می کند اما عموما خودش در زندگی واقعی اش بی حاشیه است و سعی در خودنمایی ندارد.

به گزارش «شایانیوز» هانیه توسلی که چند وقتی است به طبیعت می رود و گاهی هم عکس هایی از خودش در دل طبیعت منتشر می کند؛ این بار عکسی متفاوت از خود در حالت خواب آلود با چشم هایی نیمه باز منتشر کرد که در ادامه مشاهده می کنید.

هانیه توسلی

ماجرای تجاوز به هانیه توسلی

از مدت ها قبل جنبشی به نام “من هم” در میان بانوان راه افتاده بود و افرادی که یک روز مورد تجاوز و تعرض جنسی توسط آقایان قرار گرفته اند با زدن این هشتگ به این پویش می پیوستند. در این میان افراد مشهور وسرشناس زیادی نیز به این پویش پیوسته اند. حالا نوبت به هانیه توسلی بازیگر سرشناس ایرانی رسیده بود که با انتشار یک پست و به نمایش گذاشتن چند عکس قدیمی از دهه بیستم زندگی اش به این پویش بپیوندد. توسلی با انتشار این عکس یک شعر بلند نیز در همین راستا نوشته بود.

هانیه توسلی

بیوگرافی هانیه توسلی 

هانیه توسلی  متولد ۱۷ خرداد ۱۳۵۸ در همدان بازیگر ایرانی است. او دیپلم علوم تجربی دارد و فارغ التحصیل ادبیات فیلم نامه نویسی از دانشگاه آزاد تهران است.

هانیه توسلی

خواهران هانیه توسلی

هانیه توسلی چهار خواهر دارد که خواهر بزرگترش هما مدتی در یک مجله منتقد بود در حال حاضر کار ترجمه انجام می دهد.خواهر دیگرش مهسا جراح مغز است. یک خواهر دیگر دارد به نام هدیه در آمریکا زندگی می کند. خواهر کوچکش در رشته طراحی شهری تحصیل کرده است.

هانیه توسلی

هانیه توسلی

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها