|

نیکا (اُوین) بعد از عشق و حال با ممد، حالا نوبت عباس شده! +عکس

nika ovin

نیکا فلاحی با سه میلیون فالوور از شاخ های اینستاگرامی است که ظاهرا با محمد روشنفکر از رابطه دوستی و عاشقانه خارج شده است.

لینک کوتاه کپی شد
1

با فراگیر شدن برنامه اینستاگرام در میان جوانان و نوجوانان تعدادی از دختران و پسران با گرفتن کلیپ های کوتاه در پارک های شهر با موضوعات عاشقانه بسیار معروف شدند. البته در این میان چون این راه و روش زیاد شده است بسیاری از آن ها هم به دلیل محدودیت های خانوادگی یا برای استعداد کمی که در این راه داشتند به شهرتی در اینستاگرام نرسیدند.

به گزرش «شایانیوز» نیکا فلاحی و محمد روشنفکر هم دو جوانی بودند که از همین طریق توانستند خود را در این شبکه اجتماعی بالا بیاورند به گونه ای که حالا دیگر به یکی از شاخ ترین های اینستاگرام تبدیل شده اند.

نیکا فلاحی

نیکا فلاحی

اکیپ ممد و نیکا فلاحی

به نشوته سایت لوئیز این دو با اکیپ دیانا رحیمی ، ارسلان کاشی ، عسل ایزدیان ، متین امینی ، محمد روشنفکر، رضا برزگر و عباس ویدئو می سازند. این گروه  با توجه به اینکه بین دهه هشتادی ها طرفداران زیادی را جذب کرده  فالوور های زیادی دارند.

ویدیو های منتشر شده توسط آن ها در فضای اینستاگرام بازدید های چند هزار نفری را شامل میشود. اکثر افراد این اکیپ دهه هشتادی و دهه هفتادی هستند و غالب طرفداران و فالوور های آن ها هم محدوده ی سنی در این دو دهه دارند .

نیکا فلاحی

اما ممد و نیکا چند ماه پیش به طور ناگهانی به ترکیه مهاجرت کردند. ممد در جواب کاربران می گوید از ترک وطن کسی خوشحال نمی شود ولی برخی اتفاقات باعث این مهاجرت شد. وی جوری نشان داده که گویی از چیزی یا کسی ناراحت است اما از نظر کاربران آن ها به خاطر محمدودیت در پوشش و ساخت کلیپ هایشان از ایران رفته اند که البته منطقی هم به نظر می رسد زیرا نیکا در ایران حدود دو میلیون فالوور داشت و حالا در آن ور آب ها با برهنه شدن و ساخت کلیپ های نامتعارف به سه میلیون فالوور رسید و قطعا درآمدشان هم خیلی خیلی بالا تر رفت.

نیکا فلاحی

بعداز ممد و نیکا نگین فضلی هم پیش آن ها رفت. نگین هم یکی از شاخ های کم سن و سال تیک تاک و اینستاگرام بود که به هوای آزادی و فعالیت بیشتر به ترکیه مهاجرت کرد اما بعد از چند ماه به دلایل نامعلوم به ایران بازگشت البته خودش می گوید از ترکیه خسته شده و هر اتفاقی در ایران برایش بیوفتد مهم نیست.

نگین فضلی

حالا زمزمه ای از خروج عباس هم شنیده می شود و ظاهرا شایعاتی درباره ی این که نیکا با ممد از رابطه خارج شده و با عباس وارد رابطه دوستی شده است به گوش میخورد. نیکا و عباس در کنار هم در ایران کلیپ های خیابانی زیادی داشته اند اما در حال حاظر در پیج اینستاگرامی نیکا فیلم و عکسی از عباس دیده نمی شود.

نیکا فلاحی

نیکا در کنار عباس 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • پرنیان ارسالی در

    عالی بود خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی ممنون

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها