|

دفاع گلشیفته از همدردهایش؛ از برهنگی ریحانه تا طرد شدگی کیمیا!

goshifteh farahani shayanews

گلشیفته فراهانی پستی اختصاص و زیبا برای کیمیا علیزاده پس از مسابقات المپیک منتشر کرد که با بازخورد بسیار خوبی از سمت کاربران همراه بود.

لینک کوتاه کپی شد

گلشیفته فراهانی بعد از غلبه کیمیا علیزاده بر ناهید کیانی در رقابت‌های تکواندوی المپیک توکیو، تصویر و پیامی را در اینستاگرام خود منتشر کرد.

به گزارش «شایانیوز» گلشیفته فراهانی سال ها پیش به دلیل محدودیت های سینما و جامعه به خارج از کشور مهاجرت کرد. پس از این موضوع فراهانی چون خودش درد دوری از وطن را چشیده بود، از بعضی هنرمندانی که از ایران طرد شدند دفاع کرد. گلشیفته فراهانی با انتشار تصویری از رقابت کیمیا علیزاده و ناهید کیانی در رقابت های تکواندوی المپیک توکیو، به برخی اظهارات و واکنش‌ها نسبت به پیروزی علیزاده در فضای مجازی واکنش نشان داد و پستی اختصاصی برای دفاع از کیمیا علیزاده منتشر کرد که البته با بازخورد خوب کاربران هم همراه بود.

کیمیا علیزاده

او با مشخص کردن بخشی از این تصویر که نشان دهنده  درج شدن نام کیمیا علیزاده با سه رنگ پرچم ایران بر روی کمربند مبارزه او بود، نوشت:

دخترانِ سرزمینم
چه زیباند
کیمیا بى سرزَمین نیست،
او به خودىِ خود، وسیعترین و نامحدود ترین سرزمین أست. ما سرزمینِ یکدیگریم. زنده باد کیمیا جان. قهرمان.

گلشیفته فراهانی

ریحانه ای که گلشیفته شد

اما چندی پیش گلشیفته فراهانی از ریحانه پارسا هم دفاع کرد. پارسا بازیگری که دیگر فقط در اینستاگرام فعال است و کار و جنمی جز عریان شدن جلوی دوربین و نشان دادن اندامش به کاربران و جذب آن ها ندارد.

گلشیفته فراهانی و ریحانه پارسا همدرد هستند و هر دو به خاطر محدودیت های کشور و آزاری که در کودکی و نوجوانی دیده اند و تجاوزی که به آن ها شده مهاجرت کرده اند و هر دو در اوایل پر از خشم و کینه و بیماری های روانی بودند اما تفاوت این دو در آن است که گلشیفته راهش را پیدا کرد و حالا در بهترین فیلم های هالیوود ایفای نقش می کند اما ریحانه پارسا هر روز تنها عریان تر می شود بلکه از این راه درآمدی برای ادامه زندگی اش در غربت داشته باشد.

ریحانه پارسا

 گلشیفته فراهانی در رومی که در اپلیکیشن کلاب هاوس در مورد تعرض یک کارگردان به ریحانه پارسا تشکیل شده بود بدون اشاره به فساد موجود در هالیوود درباره موضوع تجاوز در سینمای ایران صحبت کرد گلشیفته فراهانی با اقرار به اینکه به او هم در ایران تجاوز شده است گفت:« من هم هم‌ درد ریحانه‌ام. من هم در همان جامعه‌ای بزرگ شدم که تو تاکسی و اتوبوس و جامعه اذیت و آزارهای جنسی را دیدم اما آدم باید از این درد و رنج و خشم آزاد بشود. معمولا جزیره‌های آتشفشانی خیلی حاصل‌خیزند. »

گلشیفته فراهانی و ریحانه پارسا

فراهانی در ادامه گفت: من همیشه فکر می‌کنم ما آدم‌هایی که این طرف زندگی می‌کنیم همه از یک پل یکسان رد شدیم و در این موضوع یک درد مشترک داریم و این درد مشترک ما را ناخودآگاه به هم نزدیک می کند. خودم، زهرا امیر ابراهیمی و همه از همین پل صراط رد شدیم. من وقتی از ایران آمدم بیرون، نابود بودم. مثل یک سطل زباله بودم و وضعیت خیلی خیلی بدی داشتم.

گلشیفته در ادامه خطاب به ریحانه پارسا گفت: چرا همان کاری را علیه خودمون بکنیم که تمام کسانی که رنج‌‌مان دادند کردند. چرا به خودمان هی ضرر بزنیم و خودنابودگری کنیم.

گلشیفته فرهانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مهربانو ارسالی در

    کثافت اشغال چرا درایران کسی نزدیک ما نمیشه؟؟؟

    کسی ک بهش تجاوز میشه خودش خاسته
    تو اگر درست بودی و یا ریحانه
    باید پاک بودنتون رو اونور اب به همه ثابت میکردین
    شماها فاحشه ای بیش نبودین

    ما راحت درایران بدون هیچ تعرضی زندگی میکنیم
    مردان کشورم خوش غیرتن تا زمانی ک زنهای خراب با هزار رنگ عین رنگین کمان و بااون رنگ لاب بیرون میان حقشونخ هربلایی سرشون بیاد دلم برای مردهای سرزمینم میسوزه زیر دست زنهای خراب عزتشون ازشون گرفته شد هرجا گفتن زنها خودشونو بپوشونن زنها فورا گفتن تبعیض جنسی قائل میشین زنها گفتن ماهم میخوایم ازاد باشیم
    اینم ازادی حقتونه احمقها
    ما زنهای ایرانی خودمونو حفظ میکنیم مردهامونم خوبن

    • ۹۴۳۰۱۰۵۵ ارسالی در

      درود بر گلشیفته با عشق

    • AmA ارسالی در

      خجالت بکش تو خودت یک زنی چطور میتونی ؟؟؟

      اینکه یک زن آزاد باشه
      اینکه هر طور که دلش خواست و با هر لباسی که دلش خواست نتونه بیاد بیرون که خدایی نکرده مردا تحریک نشن

      ما باید تا آخر عمرمون لباس سیاه و دراز بپوشیم به خاطر مردا !؟

      غیرت کدوم غیرت غیرتی که با یک تار مو تکون میخوره به درد لای جرز دیوار میخوره

      تجاوز نیستت؟؟؟
      من وقتی ۷ سالم بود بهم تجاوز شد میفهمی نه لباس پر زرق و برقی به تن داشتم نه اندامم تحریک کننده بود
      من لباس مدرسه به تن داشتم



      همیشه فریاد های زن ها رو تو و امسال تو خفه می‌کن

      تجاوز های خیابان را چی اونارو کتمان میکنی نگاه های وحشیانه مرد ها رم کتمان میکنی

      برای تو مردنم حیف
      و نهادن اسم حیوان روی تو هن حیفه


      تو زباله ای بیش نیستی با این مغز مریزت

    • خاله ریزه ارسالی در

      امثال تو ازادی رو تو این مملکت ب لجن کشیدن جیره خوار منفعت طلب

    • ناشناس ارسالی در

      همیشه هم اینطور نیست زیادم بیرون میری دلت به حجابت خوش نباشه مریض زیاده

  • علی ارسالی در

    بی جا کرد گلشیفته با اون کیمیا و ریحانه اش...رفتن اون بر تا راحت تر بتونن آشغال بشن..چطور بی بند وباری رو توجیه میکنه..مرده شور ببرن تو و ریحانه..کیمیا نمیخاد اسم ایران بنویسه روی لباسش ..اگه ایران رو میخاست نباید میرفت..

    • ناشناس ارسالی در

      انتخاب حق آدماست... وقتی دین اسلام رو انتخاب میکنیم باید بهش پایبند باشیم.... همه چی یعنی همه مسائل اسلام.... وقتی کامل اجرا نمی‌کنیم میشه نقص... خوب شاید این خانم مسلمان و شیعه نیستن... خیلیا دیگه شیعه اسمی هستن متاسفانه... وقتی حکومت اسلامی هست باید قوانین کشور رو رعایت کنن...

  • آدم ارسالی در

    حیف سطل زباله

  • ناشناس ارسالی در

    البته خانم فراهانی شما هم مثل پارسا بدت نمی اومد از کارهای خلاف، وگرنه وقتی عاقل شدی، نجاست و پاکی حالیت شد، دیگه چرا؟

  • شکیل ارسالی در

    ازچی فرارکردن؟ تجاوز. اون که خودشو رفته به همه عرضه کرده. مسخره فاحشه بی بند وبار. عشق به وطن یعنی همه جوره پای وطنت وایسی‌ نه اینکه سر بی بندوباری پشت بهش کنی و بری. .دم از ایرانی بودن نزن. پدرومادر بالا سرتون نبوده.

  • هاجر ارسالی در

    سلام. حتی خارجی ها هم افرادی مثل گلشیفته، ریحانه و کیمیا را بی ارزش می دانند چه برسد مردم ایران!
    واقعا از این همه پررویی متأسفم!

  • اسماعیل ارسالی در

    بابا تو یکی ساکت شو .تو خودت طرد شده ای بی غیرت ..خوب دیه لخت ک شدی چکار بقیه داری ..پیشرف به لخت شدنه ک شما بش رسیدین خخخخ

  • ناشناس ارسالی در

    ایران بهترین کشور دنیاست

  • Ely ارسالی در

    انسانهایی که دیده نمیشن با برهنگی میخوان به چشم بیان. در تمام دنیا برهنگی نکوهش شده و اینا افتخار میکنن

  • ناشناس ارسالی در

    ازبدو خلقت بشر آدمای نمک نشناس همیشه بوده وزیادهم بودند وهمدیگه را حمایت میکردند این چیز تازه ای نیس ودر آینده هم خواهند بود ماهایکه هرگژ مثل اونا نخواهیم شد ماهایکه شهید جانباز واسیر دادیم ماهایکه یه. مشت خاک اینجا باهیچی عوض نمی کنیم ماهایکه هرگزاز اتمتعات زندگی برخوردارنیستیم ماها که سوسوول نیستیم به اونها میگیم بی غیرت وطن فروش تفاله زباله ی. زیست تخریب پذیر و بی وطن وآواره بی حیا بی شرم و‌.ً....ً‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

  • سحر ارسالی در

    مشکل اینجاست بعضیا جنبه معروف شدن ندارن خانم کیمیا علیزاده بعد از مدال گرفتن کلی مورد توجه قرار گرفت خونه پول ماشین انگار خوشی میزنه زیر دلشون ریحانه پارسا هم تازه داشت گل میکرد سریال و تئاتر بازی کرد در کانون توجه قرار گرفت میتونست خیلی پیشرفت کنه در زمینه بازیگری خودشون اینطور خواستن کسی طردشون نکرد لطفا آدرس غلط ندین !!

  • ایرانی ارسالی در

    قهرمان واقعی کسیست که بر نفس خویش غلبه کنه این فرموده پیامبر فرستاده خداست غلبه بر حریف فقط یک امتیازه خودتو گول نزن اگه کل عمر ورزش ازکسی نباختی اونموقع راست میگی مثل تختی خدابیامرز که چهارده سال پشتش به خاک نرسید اره بابا

  • ناشناس ارسالی در

    به نطر من حساب کیمیا از این دونفر جداست او دنبال زندگیش رفته اخلاق ورزشی داره آدم پاکی کنم دختر این سرزمین آن دونفر دیگه به خودشان مربوطه سراز منجلاب در اوردند

  • ناشناس ارسالی در

    شماها اسم خودتون و میزارید مسلمون که همش مردم رو قضاوت میکنید و بدو بیراه میگید هرکسی بره خارج کشور روسریش رو برداره فاحشه اس؟؟
    واقعا متاسفم بس کنید قضاوت درمورد آدمها را
    فقط خداوند میتونه قضاوت کنه خوبو بده آدمها رو

    • جواد ارسالی در

      احسنت

    • احمد ارسالی در

      ببخشید، طرف شورتشو جلوی دوربین درآورده !
      تو قاموس شما بهش میگید زکیّه !

  • ناشناس ارسالی در

    پس چراتوایران کسی به ما کاری نداره خودتون مشکل دارین تومنجلاب افتادین هرروزم بدبخت تر از دیروزید
    چون میخواستید کثافت کاری کنید میگید اینجا محدودیت داره شما به دردهمون جاها میخوریداگه اونجا خوبه بمونید تا بمیرید

    • جواد ارسالی در

      تو هم ایقد مغرور نشو روزی برسه کمی بخودت بیای میش بدتراز کیمیا وامثال کیمیا چقدر خودتو بالا میگیر ازکجا ،،،،،؟

  • ناشناس ارسالی در

    خدا به راه راست هدایت تون کنه .

  • حسین ارسالی در

    خانم گلشیفته حساب خانم علیزاده ازشماوپارساجداست،خودتووبی اخلاقیهاوبی
    غیرتی خودتونوبحساب اون ورزشکاریکی ندونید.

  • شامیرام اوراها ارسالی در

    طرد شده ؟! من با اون دو تا کاری ندارم . اما . کسی که شما را طرد کرد کیمیای عزیز بود و نه شما . شما را همه جامعه جهانی طرد کرده اند . اما . واقعیت تلخ است و نمی توانید بپذیرند که کسی در این دنیا شما را دوست ندارد. کسی دوست ندارد با شما تروریست‌های بی وجدان و خرافاتی بت پرست نژادپرست رابطه داشته باشد. به زودی سفارتخانه های شما از همه کشورهای دنیا برچیده خواهد شد . حتی دیگر جذابیت نفت هم کسی را اغوا نخواهد کرد حتی اروپایی های گدا گشنه و نامرد را .

  • ناشناس ارسالی در

    خداروشکر اونجا آزار و اذیت نمیشید فقط نمیدونم چرا جلوی چشم میلیونها نفر عریان شدید ؟اگه کسی دنبال عزت و خوب زندگی کردن باشه در هرجای دنیا با عزت باحیا زندگی میکنه ...

  • ح م ارسالی در

    جمع دلقکاجمعه البته بلانسبت خانم کیمیا که واقعاکیمیابودولی بااین خارج رفتنش خودرابه پشیزتبدیل کرد البته گول خوردوبازراه برگشت داره ودوستشم داریم حداقلش اون یک قهرمان تاریخ سازه گلشیفته دادبزنه بگه مثلث بی آبروهاجمع است فقط ۻلع سوم نیازداریم تووریحانه راچی به این کارکه خودتان راباخانم کیمیا مقایسه کنید کسی جلودوربین لخت مادرزادشدبایدهم خودش خودش رابکشه هم قبیله اش خودکشی کنند نه اینکه باباش بیادبگه دخترم به کاروان هنرپیوست.متأسفم بعضی مردم شریف ونجیب استان مرکزی رابااین قاطی می کننداوآبروبرای ایرانی نذاشت حالاهم که ریحانه ناپارساهم بهش اضافه شد فقط خواهشم ازخانم علیزاده به عنوان یک هموطن اینه خواهرعزیزم توخودرابااین بی آبروهاقاطی نکن اگرازتوانتقادمی کنیم روی حس دلسوزیست.توهنوز محبوب دلهای ماهستی ولی افسوس که گول اون شوهرخاۍن واون زن عفریته راخوردی .بازراه برگشت داری حدتوبیشترازاین است.

  • سسسسس ارسالی در

    بی بندباری ازخانواده ی شماهاست که درست تربیت نشدین.به قول دوستمون مگه ماتوهمین کشورزندگی نمیکنیم چراهیچکس نگاه چپ به مانمیکنه..کرم ازخودتون بودنه ازمردهای ما.کیمیاعلیزاده غلط کردرنگ پرچم مارونجس کردزدرولباسش باپول وزحمت ایران پیشرفت میکنن به یه نون ونوای که میرسن هوس بازمیشن میرن دنبال رابطه جنسی چون اینجاکشورمامردهای باغیرت دارن وازادنیست.غلط میکنیداسم کشورمان به زبون میارید

  • علی ارسالی در

    وطن دوستان عزیز!یه سوال برام پیش اومده،اگر لطف کنید جواب بدید ممنون میشم.
    با مرداب ایرانی کثافت کاری میکنید اسمش میشه تجاوز، با غیر ایرانیها اسمش میشه چی؟البته از این بگذریم که جهانی را مستفیذ کردید.
    بدا به حال کسی که امثال شما مایه سربلندی! و آبرو! عزت! براش باشید.(نظر شخصی)

  • هستم ارسالی در

    حالا ک بحث تجاوز رو خانم فراهانی داغ کردن بهتره اینو ک خودم تازه فهمیدم ب شما هم بگم
    محله ای توی قم هست ک اکثرا اخوندا اونجا زندگی میکنن(الان میگین باز اسم اخوند جلوی ما اورد:))
    ک تا اونجایی ک من دیدم ازاد ترین جا برای دخترا و پسرای ماست
    میپرسین چرا؟چون دخترا با خیال اسوده میتونن توی فضای سبز بشین بدون اینکه جملات ازار دهنده ای از سمت پسرا بشنون یا کسی بخواد بهشون دست درازی کنه
    میتونن راحت با دوستانشون گپ بزنن و فعالیت کنن یا ....

    و پسرا هم بدون اینکه تحریک بشن و دائم ذهنشون سمت مسائل جنسی کج باشه ، ب فعالیت های بیرون از منزل میپردازن (ب نظرم دختر خانومایی ک میگن چطور ممکنه یک پسر با ساق دست و پای من تحریک بشه هیچ شناختی از اقایون ندارن یا اینکه معنای تحریک رو درست نفهمیدن)

    اونجا همه کنار هم محجوب و زیبا زندگی میکنن و به هم اسیب نمیرسونن
    ....تنها با رعایت یکسری قوانین کوچیک ک اکثرا بهشون واقف هستیم ...
    انصافا رعایت کردنشون ارزش داره
    کدوم انسان فهیمی بدش میاد کمربند ایمنی ببنده وقتی میدونه ک همین کمربند ممکنه از مرگ نجاتش بده؟!

    • ناشناس ارسالی در

      چون محله محله آخوندا هست میگی باور کردنش خیلی سخته اونا شاید بدتر از کسان دیگر نباشن بهتر نیستن

  • اخمد ارسالی در

    هر سه عروسک خیمه شب بازی استکبار جهانی هستند و بیگانه پرست

  • بهار ارسالی در

    من عاشق کشورم هستم چون رهبرم امام خمینی وامام خامنه ای هستن .ماشهدادادیم.ماسردارسلیمانی ودانشمندهای باایمان داشتیم.این بازیگران نجس وهرزه که معلوم نیست پدرومادرشون چجورایناروتربیت کردن بایدازکشورماخارج بشن..واونجاانقدبهشون تجاوزبشه تاافسرده وروانی بشن.حقشونه وخودشون خواستن ومیخوان

  • ناشناس ارسالی در

    چه تحفه هایی هستین شما دیگه؟ پدر و مادر تو گلشیفته که باید سرشونو بزارن بمیرن با این دختر پرورش دادنشون. جوجه ها رو آخر پاییز میشمارن سرانجام شما تماشاییه

  • نرگس ارسالی در

    برای حفظ این خاک, بسیار انسان های شریف جان دادند بی ادعا بی طمع و چشم داشت
    اون وقت بعضی‌ها ب بهانه های پوچ این خاک رو ترک میکنند و ادعا میکنن عاشق این سرزمین هستن
    از دور ب خاک اینجا بوسه میزنن و یا الکلی دایه دلسوزتر از مادر میشن یا حتی همین کسانی که داخل کشور هستند و ب جای درست تصمیم گرفتن و درست کردن مشکلات آمریکای جنایتکار و دوستانش رو دوست میبینن و میخان کشورمون رو دو دستی تقدیم کفتارها کنن
    حالا ب نظر شما عاشق حقیقی این مرز و بوم کیه؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    کرم ازدرخته خانوم جون وایناکه تومیگی توجیح مسخره وسرپوشی مضحکه

  • ناهید ارسالی در

    خوشحالم که در ایران نیستید
    ایرانی هر جایی که هست باید مایه افتخار باشه متاسفنه شماها باعث ننگ هستین
    اینقدر عریان بشین که جونتون در بیاد ببینیم کجا رو میگیرین ؟ با اینهمه فساد سرنوشتی جز تباهی ندارید

  • ح م ارسالی در

    شمایکی باریانه خانم مثلاپارسادهنتان راببندید به اندازه ای افتضاح بارآورده ایدکه دیگرحتی خرهای بیابانهای ایران بهتون راه ندن.چه برسه به مردمش.تواین مملکت فقط شمادونفرامنیت جنسی نداشتید.این یک مشت چرندیاته که جهت اغفال افکارعمومی ووجدان خفته ی خودتحویل مخاطبانتان میدهیدچراتواین مملکت کسی کاربه زنای محجبه وحتی غیرمحجبه که اهل اون کارهانیستن کارنداره .نه اینکه مردم ایران وقتی بازناشان بازارمیرن بایداسلحه وتی ان تی ونارنجک بایدهمراهشان باشه تاکسی مزاحم ناموسشان نشه. کدوم هنرپیشه حتی تواروپااومدند وجلوی دوربین لخت مادرزادشدند.حقیقت این است که ازشما وریحانه به عنوان طعمه استفاده شد.یه جوری هم می خواستیدبقول سریال شبهای برره اسم دروکنید این بود که لخت مادرزادشدید بعدش کیمیاراقاطی خودنکنیداون یک ورزشکارتاریخ سازبودکه اون هم گول شوهرش راخوردبه امید آزادیهای کاذب ورفاه وآسایش. اوراه بازگشت داره وهمه مشتاق بازگشتش هستیم میدونیدچرا چون لخت نشدبرای جلب توجه دیگران ولی من یکی میدانم روبدن شماوریحانه چندتا خال وجود داره وخلاصه همه ی مردم شمارادیدندمرغ پرکنده. پس این قدرادعای آدمهای روشن فکررادرنیارید

  • ناشناس ارسالی در

    انشاالله همه عاقبت بخیر بشیم

  • اریایی ارسالی در

    کاری ندارم اما حساب کیمیا علیژزاده غز اینا جداست اینا کجا اون کجا اون ک تن عریانشو در مقابل مردان شهوت پرست یهودی نمیزاره فقط گول سادگی و افکار بچگانشو خورد الانم مثل سگ پشیمانه بعدشم اون اصلا مثل اینا نیست ک عکس از اندامش و خوابیدن در اغوش نامخرم را افتهار بدونه کلا کیما هم اشتباه بزرگی کرد ولی مشخصه ک هواسته اون با این دوتا زمین تا اسمان متفاوته

  • اریایی ارسالی در

    ی چیز کیمیا علیزاده با اینا فرق دارع کلا خپاسته اون با اینا متفاوتع رفتار اون بااینا متفاوته اون هیچ وقت ب عریان شدن. اندام بدنش یا خپابیدن با نامحرم افتخار نکرده و جار نزده درسته اشتباه بزرگی کرد و راهش این نبود ولی بین این دوتا و کیمیا خیلی فاصله افکارو رفتار هست

  • ح م ارسالی در

    یه چندنکته رابه این دوخانم حالانامحترم عرض می کنماولا خودتان راقاطی مسۍله کیمیاعلیزاده نکنیداوبه هرجهت یک قهرمان تاریخ سازاست وگولش زدندکه رفت آلمان به امیدزندگی تشریفاتی زادی کاذب .پول وامکانات.واون کاری که شماکردیداون انجام ندادهمه هم دوست داریم که خانم علیزاده برگردد ولی شمارانه چون سنگ های بیابان هم بااین افتضاحی که شمابارآوردیددوست ندارندکه شمابرگردیدحساب بیشترمردم دیگه معلوم است.ثانیاکدوم هنرپیشه غیرایرانی حتی اروپایی اش راضی شدکه مثل شمادونفرجلوی دوربین لخت شود.پس وای به حال شمادوتا که آبروواسه خانواده هاتون که هیچی واسه قبیله وشهرتان هم نذاشتیدضمن اینکه کارشرم آوروننگین شمابانام ایرانی صورت گرفت ثالثانگیدماتااین مملکت آزارواذیت شدیم چون یک دروغ بزرگ است چرابقیه اذیت نمیشن کرم درخت ازخوددرخت است هیچکی کاربه یک زن یادخترمحجبه نداردواینا که شمامیگیدتراوشات مغزهای معیوب وزنگ زده است

  • آیلار ارسالی در

    سلام،چرا همگی با کینه و نفرت درموردشان حرف میزنید،خداوند در قرآن گفته هرکس ازاد زندگیه خودش است،شما همگی ظاهر جسم ادمارو قضاوت میکنید،کسی از درون آنها خبر ندارد،از طرفی تا خدا هست ما عددی نیستیم که بشینیم دیگران راقضاوت بکنیم،واینکه معلوم نیست اگر ما جای آنها بودیم چگونه شخصیتی از خود نشون میدادیم،،،چرا اینقدر عقده ای قضاوت میکنید،منم یک زنم وباتوجه به شغلی که دارم ،مورد تجاوز باید بگم،مردای ایران ۹۰درصدشون بی جنبه و کم ظرفیتند ،تحمل کلام دوتا کردن با یک زن را ندارند،واز لحظه ای که بازنی هم کلام میشوند تاحرفشون تموم بشه ۹۹درصد ذهنشون اتاق خواب هست حتی ۸۰درصدشون ماها ذهنشون درگیر اینه که چی میشد فلانی رو میبردم اتاق خواب،،مردی که نتونه بادیدن بدن نیمه عریان زنی جلوی خودشو بگیر مرررد نیست ،اون از انسانیت بدور است و با حیوان فرقی نداره،حتی شما دوست عزیز

    • جواد ارسالی در

      زنده باد حرف حق جواب نداره درود برشما آیلرخانم

  • بی نام ارسالی در

    ... به اون هیکل شما تو ایران هم فاحشه و کثیف بودید اما در خفا ذهن شما مریض و کثیف بیا خدارو شاهد بگیرم به خداوندی خدا قسم اگر از شما تست سلامت بگیرن جاتون تو دیونه خونه ست بله مردای آشغال و کثیف و کم عقل هم مثل خودتون کم نیست تف به ذات حیوانی شما که فقط شهوت نه عقلانیت شما فرقی با سگ های ولگرد که خیلی ببخشید آویزون همه می بینن ولی توجه نمی کنن ندارید شما سگید سگید سگ.

  • ناشناس ارسالی در

    بنظر من که بهترسن کارا کردن از ایران رفتن چون که تو ایران ادم به هیچ چیز نمیرسه وبنازم به غیرت شون هرکی هم بدشونا میگه چون نمیتونه جاشون باشه ما ایرانیا فقط میتونم پشت سر هم حرف بزنیم

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا آدم از وجود همچین آدمهایی روی زمین تاسف میخوره.اینها از انسانیت دورند.
    ما که داریم اینجا زندگیمونو میکنیم کسی هم کاریمون نداره.به قول دوستمون اگه اونجا خوبه بمونید تا بمیرید.من نمیدونم خانواده هاتون چه با پررویی دارن اینجا زندگی میکنن؟؟؟!

  • گل خانم ارسالی در

    واقعا متاسف واسه افکار پوسیده ودروان جاهلیتتون
    هرکس آزاده برای زندگیش تصمیم بگیره وهرجور دلش میخاد زندگی کنه
    نمیفهمم بعضی ها چرا انقدر ازمحدودیت لذت میبرن واقعا تو مغزتون چی میگذره؟
    ماهمه انسانیم وباید یکسان زندگی کنیم چرا باید همیشه زنها محدودباشن وحجاب داشته باشن؟
    چرا تو ایران هیچوقت هیچ زن نمیتونه راحت وازادانه زندگی کنه بدون اینکه بهش برچسب خراب و کثیف نزنن
    بنظرمن گلشیفته بزرگترین کار رو انجام داد وبا لخت شدنش پیام بزرگی رو انتقال داد
    البته یه سری از ایرانیها وبخصوص خانمها از روی حسادت و نداشتن جایگاه گلشیفته از روی عقده و کینه هرچی لایق خودشونه بارشون میکنن
    واقعا اینکه ایران جزو کشورهای جهان سومی هستش بخاطر وجود افرادی با عقاید وتفکرات پوسیده شماهاست

    • ناشناس ارسالی در

      واقعا برای نگاه شما متاسفم خیلی جالبه که شما اعتقاد دارین که خانم ها باید آزاد باشن آزاد ترین ازاین یه تاپ وساپورت می پوشیدن یا شلوار ی که تا روی ساق پاتون تازه طلبکار هم هستین وقابل توجه افرادی مثل شما که حجاب را محدودیت می دانند در همه ادیان حجاب وجود دارد

  • علی ارسالی در

    متاسفانه افرادی که دم از اسلام و نجابت میزنندبا کمال وقاحت تهمت میزنند و همنوعان خود را فاحشه میگویند.این است تقوی الهی.ایا تا کنون از خودتان پرسیدی آید چرا اینها این رفتار ناهنجار را داشته اند‌.مگر در ایران نمیشد این کار را کرد سن روسپی گری در ایران ۱۳ سال است.کشورهای دیگر زمانی به یک نفر پناهندگی می‌دهند که جانش در کشور خود در خطر باشد.کشورش مشگل داشته باشد .راحترین کار برای خانمها همین کشف حجاب است.در خارج خانمها کمترین آرایش را میکنند.

  • ممد ارسالی در

    فقط قیافه هاشون😂

  • مدافع حقوق اپاندیس ارسالی در

    گلشیفته فراهانی با ریحانه پارسا و کیمیا علیزاده خیلی فرق داره
    لطفا قضاوت نکنید
    گلشیفته جزو افتخارات سینمای ایران تو هالیووده و همبازی بهترین بازیگران دنیا شده مثل :جانی دپ.لئودیکاپریو.انجلینا جولی...
    اما ریحانه پارسا یه مریض روحی روانیه که ظرفیت معروفیت و محبوبیت رو نداره که الان سرانجامش شده این!
    و اما کیمیا به خاطر موفقیت بیشتر در زمینه ورزشی رفت خارج که قطعا موفق میشه و هیچ ربطی به وطنفروشی نداره
    این حرفای من یک نظر شخصی نیست..یه دیدگاه منطقیه
    باتشکر

  • دانیال ارسالی در

    دوتا تن فروش
    یکی وطن فروش

  • م ارسالی در

    برو بابا اگه از تجاوز فرار کردی میرفتی اونجا مثل آدم زندگی میکردی دیگه، نکنه تجاوز تو اونجا بهت میچسبه، اینجا تو کشور اسلامی که بیشتر از هر جای دنیا زن ارزش داره اگه تجاوز نهان وجود داره، مطمئن باش اونجا تجاوز خیلی عادیه و آشکارا وجود داره،و شماهایی که رفتین فروختین ایمان تا روزگار بی ارزشتونو ادامه بدین. وگرنه بدون تجاوز به شماها بهتون اونجا کار نمیدن 😏😊

  • ناشناس ارسالی در

    جالبه کسانی که سواد و ادب نظر دادن ندارن، قضاوت میکنن
    مخالف یا موافق اگر شما خوبید زیبا حرف بزنید تا بقیه یاد بگیرن

  • ناشناس ارسالی در

    اینقد بحث نکنید.چه آدمهایی که یک شبه مومن میشن وچه آدمهایی که یک شبه کافر..من من نکنید وبه پدرها ومادران توهین نکنید به هیچکس توهین نکنید...جای خدا نیستید که قضاوت میکنید.اگه واقعا ایمانتون قویه....پس میدونید که هم خدا وهم ائمه فرمودن قاضی فقط خداست.حواستون باشه شیطان جایی حضور پیدا میکنه که غرور و تکبر ومنم منم کردن باشه.مواظب شیطان باشیم

  • ناشناس ارسالی در

    شما هرزه اید و هرزه به جز هرزگی چیز دیگه ای بلد نیست.فقط لطفا ماله نکشید.

  • ناشناس ارسالی در

    گلشیفته تو آن ور آب رفتی که راحت باشی وهرغلطی دلت خواست بکنی وقتی آدمی مثل تو خودش را جلوی دوربین ها برهنه می کنه حق نداره از کیمیا علیزاده دفاع کنه و خوت وریحانه را با کیمیا یکی ندون هرچند اون از ایران رفته وپناهنده شده ولی مثل تو وریحانه خودش برهنه نکرده وکیمیا حسابش از شما جداست اون گول خورده همیند

  • ناشناس ارسالی در

    همه ی زنان به زیبایی خود می‌نازند.و نیاز به توجه و دیده شدن دارند
    اما عده ای از خدا می ترسند و خود را در برابر نامحرمان می پوشانند و می‌دانند که این دنیا. برای همه انسانها باقی نخواهند ماند. و بهترین جای سرای آخرت است و به لقای. آن امیدوارند

    اما عده ای از زنان و مردان. بی ایمان. از خدا نمی ترسند و خوشی های .
    اندک را در این دنیا طلب می‌کنند

    و حاضرند همه ی محرمات الهی را کنار بگذارند و به. خوشی‌های اندک. و. کاذب بپردازند

    و وارد جهنم. سوزان شوند و عذاب. جهنم را بچشند

  • س ارسالی در

    زنده باد ایران نابود باد زنهای هرزه وبی بندوارودرود بر مردان باغیرت سرزمینم

  • ناشناس ارسالی در

    هیچکسی تو تاکسی و غیره شما نکبتا رو آذار نداده،خودتون همه رو به اینکار وادار کردین،حالا کارگردان بوده،بازیگر بوده ،هرچی...
    کرم از خودتون بوده جانم.

  • ناشناس ارسالی در

    خانم آیلار نظرتون اصلا درست نیست ،ذات مرد همینه دیگه به زن فکر میکنه،اما زن نباید رفتاری داشته باشه که مهیج باشه.همه جای دنیا همینه.فقط اونور دنیا،سر هر خیابون بری روسپی خونست اونا اینجوری میرن خالی میشن،تو ایران اینجوری نیست و هیز میشن البته به رفتار خود زن بستگی داره،وگرنه هیچ غلطی نمیتونن بکنن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها