|

نگین فضلی اینفلوئنسر خوشگل چرا رفت و حالا چرا برگشت ایران؟

negin fazli shayanews

نگین فضلی شاخ اینستاگرام با حدود دو میلیون فالوور با انتشار ویدیویی اعلام کرد که قصد دارد به ایران برگردد

لینک کوتاه کپی شد

شاخ های اینستاگرامی که به هوایی آزادی و فعالیت بیشتر به ترکیه مهاجرت می کردند حالا کم کم فهمیدند که در ترکیه هم خبری نیست و احتمالا به خاطر مخارج بالای زندگی در این کشور را راه بازگشت به کشور هستند. یکی از این شاخ ها نگین فضلی است.

او که در اینستاگرامی و تیک تاک ویدیوهای طنز می سازد و نزدیک به دو میلیون نفر فالوور دارد مدتی پیش ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد و بعد از مدتی هم حجاب او در ترکیه کم کم آب رفت.

ولی حالا ویدیویی از خود منتشر کرده که می گوید از ترکیه و شرایطش خسته شده و می خواهد به ایران بازگردد و هرچه پیش اومد مهم نیست.

از قوی بودن خسته ام دلم می خواد با خیال راحت توی کشور خودم کنار خانوادم باشم ...

اما نگین فضلی کیست؟

نگین فضلی متولد 19 خرداد 1378 در ایران، یکی از چهره‌های اینستاگرامی است که در زمینه‌ی ساخت و انتشار دابسمش در فضای اینستاگرام فعالیت می‌کند. در برخی از کلیپ‌های او پدر و مادرش نیز حضور دارند.

او علاوه بر ساخت ویدیو، در زمینه فشن و مدلینگ فعالیت دارد. نگین مدل خیلی از عکاسان معروف ایرانی شده اسـت. او نمونه ای از این عکسها را در صفحه اینستاگرام خود قرار داده اسـت؛ کـه نتیجه بازخورد کاربران بـه این عکسها، قابل توجه اسـت.

924970772-bartarinbet-com

او یکی از دوستان نزدیک رکسانا، دیگر چهره‌ی اینستاگرامی، است و به تازگی به استانبول، ترکیه مهاجرت کرده است که ظاهرا به ایران بازگشت.

رابطه نگین فضلی و با سروش نجفی

نگین مدت زیادی بـه همراه سروش نجفی یکی از بلاگر های‌ معروف اینستاگرام، ویدیو های‌ تیک تاک و دابسمش در صفحه خود منتشر می‌کرد. البته سروش در صفحه خود، عنوان بازیگر را زده اسـت.

خیلی از ویدیو های‌ ان ها در آپارات هم وجوددارد؛ کـه نزدیک بـه هزار بازدید داشه اسـت. نگین همچنین چندین بار در صفحه اینستاگرام خود لایو گذاشته اسـت ودر یکی از لایو های‌ او سروش نجفی هم حضور داشت.

765104298-bartarinbet-com

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی