|

رونمایی متین ستوده از چهره بی آرایشش؛ زمین تا آسمان فرق کرد!

Matin sotudeh Shayanews

متین ستوده عکسی کمتر دیده شده از خود بدون آرایش در کنار پدرش منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

متین ستوده بازیگر جوان و مطرح سینما و تلوزیون است که به تازگی هم در سریال شبکه خانگی «آهوی من مارال» ایفای نقش کرده است. متین ستوده اخیرا با علی زندی ازدواج کرده است. علی زندی صاحب رستورانی به نام تهران پاریس است و اغلب هم میزبان سلبریتی ها و بازیگران است.

به گزارش «شایانیوز» متین ستوده برخلاف نقش ها و چهره ساده ای که دارد؛ در فضای مجازی و اینستاگرامش بسیار فعال است و اکثر عکس هایی که از خود منتشر می کند با آرایش های زیاد است به گونه ای که چهره اش به کلی تغییر می کند که حتی کاربران و هواداران وی ممکن است ستوده را نشناسند اما به تازگی عکسی از خود و پدرش در مطب چشم پزشکی منتشر کرده که ظاهرا هیچ گونه آرایشی نارد و چهره ای کاملا متفاوت از خود رونمایی کرد.

متین ستوده

حواشی پوشش نا متعارف متین ستوده

مراسم اکران خصوصی فیلم «مسخره باز » که در سالن همایش های هتل اسپیناس پالاس برگزار شد استایل متفاوت متین ستوده سوژه عکاسان شد و در فضای مجازی واکنش های فراوانی را به همراه داشت.

پوشش نامتعارف خانم بازیگر در اکران این فیلم باعث شد اسم «متین ستوده» که تا حالا این خانم بازیگر را کمتر کسی می‌شناخت در اخبار و شبکه های اجتماعی پر رنگ شود و فقط به خاطر حاشیه نه به خاطر هنر و شخصیت بازیگری ایشان.

متین ستوده

البته در سال های اخیر اکثر بازیگران خانم انگار به طوری یاد گرفته اند که چگونه جلب توجه کنند و از طریق نوع پوشش حواشی بسازند و بر سر زبان ها بیوفتند و از این طریق شناخته و خود را این گونه زودتر در اخبار مطرح کنند نه از طریق هنر و بازیگری!

در روزهای گذشته در اکران خصوصی فیلم «مسخره باز» شاهد حضور بازیگران با پوشش نامتعارف در این مراسم بودیم که پوشش «متین ستوده» در این مراسم با حواشی روبرو شد و آنقدر پررنگ شد که صداوسیما طی گزارش مفصلی به آن پرداخت. اکنون پس از واکنش مجلس و خبر احضار وزیر ارشاد برای توضیح درباره پوشش بازیگران، سازمان سینمایی از تدوین آیین‌نامه پوشش هنرمندان خبر داده است.

متین ستوده

متین ستوده در بخشی از مصاحبه اخیر خود با «صبح نو» که درباره حواشی اکران خصوصی «مسخره باز» و انتقادها به پوشش این بازیگر انجام شده، گفته است: «تیپ و پوشش من معمولا تداوم و ثبات مشخصی داشته و عجیب‌و‌غریب نبوده است. راستش خودم هم از این واکنش‌ها جا خوردم. برخی کاربران فضای مجازی بعد از این اتفاق شروع به فحاشی کرده‌اند که واقعا دلیلش را نمی‌دانم. انگار بعضی‌ها با آراسته‌‌بودن مشکل دارند. هیچ‌وقت به آنچه نیستم، تظاهر نکردم. همیشه در حریم خصوصی یک شکل بوده‌ام و حتی در صفحه شخصی‌ام سعی کرده‌ام به خودم نزدیک باشم. فقط خواستم لباس‌هایم با آن مراسم تناسبی داشته باشد. از کمد لباسم لباس را انتخاب کردم و نتیجه‌اش این شد».

متین ستوده

متین ستوده

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    بنظر من خانم متین ستوده هم پوشش معمولیه هم رفتارش نجیبانس چرا دخترای تو خیابان جلوشونو نمیگیرین منعشون نمیکنی لخت میان این سلبریتی چکار کرده

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها