|

(عکس) چهره خانم بازیگر لبریز از آرایش؛ دیگر صورتش جا ندارد!

Matin sotudeh Shayanews

متین ستوده بازیگر سینما با آرایش زیاد تغییر چهره داد.

لینک کوتاه کپی شد
2

متین ستوده بازیگر جوان و مطرح سینما و تلوزیون است که به تازگی هم در سریال شبکه خانگی «آهوی من مارال» ایفای نقش کرده است. متین ستوده اخیرا با علی زندی ازدواج کرده است. علی زندی صاحب رستورانی به نام تهران پاریس است و اغلب هم میزبان سلبریتی ها و بازیگران است.

به گزارش «شایانیوز» متین ستوده برخلاف نقش ها و چهره ساده ای که دارد؛ در فضای مجازی و اینستاگرامش بسیار فعال است و اکثر عکس هایی که از خود منتشر می کند با آرایش های زیاد است به گونه ای که چهره اش به کلی تغییر می کند. دلیل این کار خانم بازیگر ظاهرا نداشتن اعتماد به نفس نسبت به چهره ساده و اصلی شان است به گونه ای که کاربران و طرفدان وی او را ابتدا نشناخته و به این موضوع اشاره کرده اند. در ادامه عکس هایی از متین ستوده که به تازگی منتشر کرده خواهید دید.

متین ستوده

متین ستوده

بیوگرافی متین ستوده:

متین ستوده متولد 22 اردیبهشت 1364 بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. متین ستوده در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده است و در کلاس های بازیگری امین تارخ نیز شرکت کرده است. وی تا کنون در سریال های سه دونگ، سه دونگ، میکائیل و سریال غیرعلنی به ایفای نقش پرداخته است.

matinsotudeh_1557778915

حواشی متین ستوده در مورد پوشش نا متعارفش 

پوشش متین ستوده، بازیگر سینما در مراسم فوتوکال فیلم مسخره باز باعث شد عکس و ویدئوی او در فضای مجازی منتشر شود. بخشی از کاربران شبکه‌های اجتماعی از نوع پوشش این بازیگر انتقاداتی کردند.


درباره حواشی حضورتان در اکران «مسخره‌باز» نظری ندارید؟

تیپ و پوشش من معمولا تداوم و ثبات مشخصی داشته و عجیب‌و‌غریب نبوده است. راستش خودم هم از این واکنش‌ها جا خوردم. برخی کاربران فضای مجازی بعد از این اتفاق شروع به فحاشی کرده‌اند که واقعا دلیلش را نمی‌دانم.

یعنی فکر می‌کنید انتقادات مطرح‌شده درست نیست؟

من در تضاد با شرایط جامعه لباس نپوشیدم. لباس‌هایم پوشیده است و مو‌های من مانند دفعات قبل بوده است. حتی در عکس‌های صفحه شخصی‌ام مشخص است که در مراسم اکران «مسخره‌باز» مانند مراسم‌های دیگر بوده‌ام. من در اکران خصوصی فیلم «شعله‌ور» کت‌و‌شلوار پوشیده بودم؛ اما آن موقع حاشیه‌ای ایجاد نشد.

بیشتر از عکس‌ها، ویدئوی حضورتان در فرش قرمز سر و صدا کرد. آن را دیده‌اید؟

فیلم‌گرفتن و انتشار ویدئو در چنین مراسم‌هایی کار غلطی است. آنجا برای عکس‌گرفتن است.

به‌هرحال، محیط عمومی است و امروز هرکسی تلفن‌همراه دارد. می‌توان از فیلم‌گرفتن جلوگیری کرد؟

بله، درست است؛ ولی چرا باید فقط از من فیلم تهیه کنند و سپس انتشارش حاشیه‌ساز شود. طبیعی است که وقتی در مقابل عکاسان در حال عکس‌گرفتن هستید، ژست‌های مختلفی می‌گیرید و این‌ها در ویدئو ممکن است عجیب به‌نظر برسد.

در فضای مجازی، کاربرانی با سلایق مختلف به این ماجرا واکنش نشان دادند؛ البته هرکدام با نگاهی متفاوت. این واکنش‌ها را دیده‌اید؟

انگار بعضی‌ها با آراسته بودن مشکل دارند. هیچ‌وقت به آنچه نیستم، تظاهر نکردم. همیشه در حریم خصوصی یک شکل بوده‌ام و حتی در صفحه شخصی‌ام سعی کرده‌ام به خودم نزدیک باشم. اصلا قصدم این نبوده که بخواهم برخلاف قوانین مملکت کاری بکنم.

به‌هرحال شما بازیگر هستید. در چنین مواقعی وارد حاشیه می‌شوید. قبول ندارید؟

آدم انتقاد را گوش می‌دهد و آن را قبول یا رد می‌کند؛ اما توهین به آدم‌ها واقعا زشت است. اگر به‌دنبال حاشیه‌سازی بودم، در این سال‌ها به‌سمتش می‌رفتم. قصدم این بود لباسی بپوشم که آراسته باشد؛ اما اگر مردم آن را نپسندیده‌اند، شخصا از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم.

متین ستوده

متین ستوده

متین ستوده

متین ستوده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی