|

(عکس) طرفداری وحشتناک شهره قمر از امیر تتلو!

شهره قمر: تتلو تنها اسطوره پاپ موزیک ایران است.

لینک کوتاه کپی شد

شهره قمر بازیگر پر حاشیه اینستاگرام است که حاشیه های زیادی را پشت سر گذاشته است. شهره قمر در صفحه شخصی اینستاگرامش استوری در مورد امیر مقصودلو (تتلو) گذاشت و در آن نوشت:

Untitled

قمر در ادامه این استوری اش نوشت:

در باب استوری قبلی اگر ظلم و

ستم و تبعیض روحانی منافق نبود

امیر مقصودلو (تتلو) هم تو

مملکتش می موند من موندم چون

شاید قوی تر بودم

نه-به-هنر-کشتن

Untitled

بیوگرافی شهره قمر:

شهره قمر متولد ۱۲ مهر ۱۳۷۲ در کردستان است. بازیگری را از سنین نوجوانی را آغاز کرده و فیلم انعکاس نیز اولین تجربه سینمایی وی است. در ادامه با بیوگرافی کامل شهره قمر آشنا خواهید شد.

شهره قمر همیشه از چهره واقعی اش فرسنگ ها فاصله گرفته و تنها تکیه اش به بازیگریش بوده است و طرفدارانش او را به دلیل گریم های متفاوتی که دارد، دختر هزار چهره می نامند و خودش هم به این جمله اعتقاد دارد.

unnamed (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • جمیله سلطان اسمها ارسالی در

    خانوم شهره قمر که اصلآ نمیشناسمت تازه بدوران رسیده عقب مونده بدبخت از قیافت و بی حجابی و عکسات بیداد می‌کرد چجور آدم بیخودی هستی ولی از وقتی از تتتتتتتلو حمایت کردی و این حرف وااااقعآ چرت و ناحق و مسخره و خنده دارو زدی تابلو شد که نتنها خواننده واقعی شناس نیستی و چیزی سرت نمیشه بلکه ضد ایران و انقلاب و شیطان پرست هم هستی!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    احمقهایی که به تتلو فاسد و شیطانپرست کسی دقیقآ خودشو شبیه یه شیطان کرده و ترانه هاییم ضد ایران خونده و با زنهای لخت کنسرت اجرا میکنه علاقه دارید بیشعورها گوشاتونو لطفآ برید درمان کنید خدا شفاتون بده حالم از تتلو که هیچ تکلیفش معلومه از شماها که بهش علاقه دارید واقعآ بهم میخوره نه واقعآ شماها چجور ادمایی هستین اصلآ آدم هستیننننن
    خلاصه یا این مغز پوکتونو بکار بندازین و اعتقاداتتونو درست کنید تا خدا ببخششتون و ما هم هی از حرفاتون هم حرص نخوریم هم خندمون بگیره یا حالمون بهم بخوره یا زودتر بمیرید واقعآ زنده بودنتون با این اعتقادات منحرف و مضحک و مسخره و گناه واقعآ آدم ارزش نداره بمیره بهتره
    حالا هرکی هرچرتی میخواد بگه بعد پیامم من خداروشکر از ذات و اخلاق و اعتقاداتم و از حق بودن حرفام مطمئنم واسه همین اصصصصلآ برام مخالف بودن بعضی ادمای جاهل مهم نیستتتتت.

    • ناشناس ارسالی در

      کی از تو نظر خواست که بگی کی خوبه کی بده ، میشه ی عکس از خودت بفرستی ببینیم این زیبایی خدادادی که میگی راسته یا قیافه ایکبیری داری و تنها از روی حسادت دیگران را قضاوت میکنی ! بانوی بظاهر مومنه

  • جمیله سلطان اسمها ارسالی در

    راسسسسسیتی خانوم قمر کجا تمام صورتتو عمل زیبایی کردی و لنز گذاشتی واسه چشات؟؟؟؟؟؟؟؟
    خخخخخخخ خدای من یه چیزی ام در این مورد بگم این بدبختایی که گونه و چونه و بینی شونو عمل میکنن و به لباشون ژل تزریق میکنن و حتی واسه چشاشون لنز میزارن و ابرو میکارن چقدررررر دلشون خوشه یکی نیست آخه بگه بیچاره زیبایی خدادادی فقط ارزش داره نه زیبایی که بزور عمل و عمل تمام صورت بدست میاد خجالت بکشین بابا
    خدارو شکر که من زیباییم خدادادیه
    همینطور خبر دارید آیا که اینکارا دست بردن تو کار خداست و گناهه و بخاطر دست بردن تو کار خدا اون دنیا حسابی باید جواب پس بدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • جمیله سلطان اسمها ارسالی در

    با طرفداری کردن از تتلو و گفتن یه جمله چرت آبروی خودتو دیگه تا ته بردی........

  • s.j.alavi ارسالی در

    خانم شهره قمر
    تتلیتی هستی
    دم ازدین وخدامیزنی
    حجابت اینه
    ومیگی مذهبی هستی
    🙄😏🐎

  • اکبر ارسالی در

    تتلو خره طرفداراش خرتر

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها