|

(عکس) مهناز افشار و دامنی که نازک تر شد و یقه ای که بازتر شد!

مهناز افشار

مهناز افشار پستی جدید با لب خندان منتشر کرد و از خنده و شادی در جهان نوشت.

لینک کوتاه کپی شد

مهناز افشار هنرمند توانمند ایرانی است که مدتی پیش از کشور مهاجرت کرد و در مسابقه استعدادیابی پرشیاز گات تلنت فعالیت داشت. اما این روزها ظاهرا فعالیتی جز پست گزاشتن در فضای مجازی و اینستاگرام ندارد. افشار به تازگی تصویری از خود با دامن توری و لبی خندان منتشر کرده و از خنده و شادی در جهان گفته است.

Untitled

مهناز افشار در کپشن پست نوشت:

لحظه 

که شاید جهان هم برای همه ما خنده و شادی بیاره...

 بیوگرافی مهناز افشار:

مهناز افشار در ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران بدنیا آمد دیپلم دبیرستان را در رشتهٔ علوم تجربی گرفت و برای ادامهٔ تحصیل به مدّت چهار سال در یک مؤسسهٔ غیرانتفاعی به تحصیل در رشتهٔ تدوین پرداخت. به علّت گرایش مذهبی، خانوادهٔ او در آغاز، مخالف بازیگری او بودند. او در کلاس‌های بازیگری حمید سمندریان آموزش دید. 

مهناز افشار در خرداد ۱۳۹۳ با یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دورهٔ دوم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد ازدواج کرد و سید محمد خاتمی، رئیس‌جمهور پیشین ایران، خطبهٔ عقد آن‌ها را خواند. افشار و همسرش در اردیبهشت ۹۴ صاحب یک دختر شدند و نام او را «لیانا» گذاشتند. مهناز افشار در مهرماه ۱۳۹۸ با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش، با اعلام جدایی از یاسین رامین نوشت: «هر آدمی ضعیف یا قوی یک وجودی داره. ولی وقتی تصمیم می‌گیری یک مادر مجرد باشی باید دوتا وجود داشته باشی و اونارو برای خودت و فرزندت قوی‌تر هم بکنی.»

مهناز افشار و همسر سابقش
مهناز افشار و همسر سابقش
مهناز افشار و همسر سابقش
مهناز افشار و همسر سابقش

 داوری مسابقه استعدادیابی

او در سال ۱۳۹۸ به عنوان یکی از داوران در مسابقهٔ تلویزیونی پرشیاز گات تلنت حضور پیدا کرد که این اتفاق واکنش‌ها و بازخوردهای متفاوتی را در فضای مجازی به دنبال داشت.

پیگرد قضایی

مهناز افشار به دلیل پشتیبانی از دختران خیابان انقلاب و انتقاد از حجاب اجباری در ایران پرونده‌ای با اتهام تشویق مردم به فساد و فحشا وجود دارد. همچنین به خاطر پشتیبانی از زندانیانی همچون یاسمن آریانی و محمدعلی طاهری، و همچنین انتقاد از کودک‌همسری با انتقاد شدید اصولگرایان تندروی ایران مواجه بوده و پرونده‌های قضایی با اتهام‌هایی مانند نشر اکاذیب، تبلیغ علیه نظام علیه او باز هستند.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • النا ارسالی در

    هرکی یکجور دوست داره بگرده، هرکی هم توگور خودش میخوابونن، بعدهم جاهایی که بایددست طرف بگیرید چیزی کسی نمیگه تایکی ازایران میره و روسری سرش نمیکنه یا.... سریع پخش میکنین حالا یا با داغ کردن خبرکه بیشتر مردم نگاه کنن یاکلا چیزی که هست

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی سخته هر کسی ی جوریه ولی به قول این خانم هر کس رو تو گور خودش می خوابونن ولی هر کسی انسانه و از زاویه انسانی نگاه میکنه باید به عقید دیگران احترام بزاره خدای نخواسته وارد ورطه تهمت و توهین نشه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها