|

تیپ جدید و سفید مهناز افشار با دامن توری نازک!

مهناز افشار

مهناز افشار سلبریتی پر حاشیه ای که اینبار با تیپی سفید و طلایی عکسی از خود منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

مهناز افشار از هنرمندان پرحاشیه اینستاگرامی است که در دوران مهاجرتش به جز داوری در تلنت شوی تی وی پرشیا جلوی دوربین ظاهر نشده؛ عکس جدیدی از خود به اشتراک گزاشته است:

Untitled

مهناز افشار این روزها فعالیت خاصی جز انتشار عکس های متنوع در صفحه شخصی اینستاگرامش ندارد.

بیوگرافی مهناز افشار:

مهناز افشار زاده ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. او بازیگری را با مجموعهٔ تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه‌حاتمی به سینما نیز راه یافت. افشار در سال ۱۳۸۹ برای ایفای نقش در فیلم سعادت‌آباد، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از جشنواره فجر به دست آورد.

مهناز افشار از سال ۱۳۹۸ در خارج از ایران زندگی می‌کند.او در سال ۱۳۹۸ به عنوان یکی از داوران در مسابقهٔ تلویزیونی پرشیاز گات تلنت حضور پیدا کرد که این اتفاق واکنش‌ها و بازخوردهای متفاوتی را در فضای مجازی به دنبال داشت.

پیگرد قضایی

مهناز افشار به دلیل پشتیبانی از دختران خیابان انقلاب و انتقاد از حجاب اجباری در ایران پرونده‌ای با اتهام تشویق مردم به فساد و فحشا وجود دارد. همچنین به خاطر پشتیبانی از زندانیانی همچون یاسمن آریانی و محمدعلی طاهری، و همچنین انتقاد از کودک‌همسری با انتقاد شدید اصولگرایان تندروی ایران مواجه بوده و پرونده‌های قضایی با اتهام‌هایی مانند نشر اکاذیب، تبلیغ علیه نظام علیه او باز هستند.

مهناز افشار ر آغوش پسر ورزشکار
مهناز افشار در آغوش پسر ورزشکار
مهناز افشار در کنار خانواده اش
مهناز افشار در کنار خانواده اش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها