|

وسط دورهمی به مدیری میگن خیلی بیشعوری

مهران مدیری در یکی از قسمت های دورهمی که میزبان علی اوسیوند بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان بود خاطره ای از حضورش در مجلس ختم تعریف کرد.

لینک کوتاه کپی شد

برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری از شبکه نسیم پخش می شود. مهران مدیری در یکی از قسمت های دورهمی که میزبان علی اوسیوند بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان بود خاطره ای از حضورش در مجلس ختم تعریف کرد.

بیوگرافی مهران مدیری

مهران مدیری  متولد  18 فروردین ماه 1346 در تهران می باشد وی آخرین فرزند خانواده 6 نفری است. او سه برادر بزرگ‌ تر دارد. خانواده او اصالتاً اراکی هستند. از شانزده سالگی با تئاتر آشنا شد. در سال ۱۳۶۸ وارد رادیو شد و در داستان شب به مدت شش سال به گویندگی پرداخت. در سال 1372 ، به همراه داریوش کاردان اولین برنامه طنز خود را برای نوروز ساخت تا سال ۱۳۷۲ با نمایش‌های زیادی چون: شوخی، تلگراف، آرسنال، پانسیون، سیمرغ، هملت، کیسه بوکس و… روی صحنه رفت.

ورود به دنیای بازیگری

مدیری در سال 1372 با بازی در مجموعه طنز نوروز 72 وارد عرصه بازیگری شد و توانست به شهرت برسد، این مجموعه طنز در سال 1372 توسط داریوش کاردان ساخته شد و در ایام نوروز روی آنتن تلویزیون رفت و مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد. فریبا متخصص، ارژنگ امیرفضلی و مرحوم داوود اسدی از دیگر بازیگران این سریال طنز بودند.  مهران مدیری در همان سال با بازی در فیلم سینمایی دیگه چه خبر بازی در سینما را با فیلمی از تهمینه میلانی تجربه کرد.

مهران مدیری در دورهمی

برنامه دورهمی در اواخر سال 1394 تولید و با اجرای مهران مدیری در ایام نوروز 95 از آنتن شبکه پنج پخش شد، این برنامه توانست به سرعت توجه مخاطبان را به خود جلب کرده و با استقبال خوبی از سوی مردم روبرو شود. در ابتدا مهراب قاسمخانی کارگردانی این مجموعه را به عهده داشت ولی از قسمت سیزدهم به بعد بنا به دلایلی کارگردانی آن به مهران مدیری سپرده شد. مجموعه دورهمی همانند تئاتری است که هر بار حدود 300 نفر تماشاچی به طور زنده آن را تماشا می کنند. هر بار چهره های معروف ورزشی و هنری در این برنامه حضور پیدا کرده و به گفتگو با آقای مدیری می نشینند و در پایان هر برنامه هدیه ای به موزه دورهمی می دهند که در نهایت صرف امور خیریه می شود. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی