|

ماجرای همسر آمریکایی لاله صبوری چیست؟ + ویدئو

لاله صبوری چند سال بعد از جدایی از همسرش، برای بار دوم ازدواج کرد پویا قاسمی همسر وی متولد آمریکا است و در زمینه تولید قطعات خودرو کار می ک…

لینک کوتاه کپی شد

لاله صبوری بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با برنامه تلویزیونی از شرایط زندگی با همسر آمریکایی اش توضیح داد و گفت: من آدم زندگی در آمریکا نیستم ولی هر وقت اراده کنم می‌توانم بروم.

بیوگرافی لاله صبوری

لاله صبوری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان سال 1348 در تهران متولد شد و یک خواهر و یک برادر کوچکتر از خودش دارد. این بانوی هنرمند علاوه بر بازیگری سابقه اجرا در شبکه جام جم را در کارنامه هنری اش دارد. لاله صبوری در سن 25 سالگی و بعد از تولد دو فرزندش تصمیم به ادامه تحصیل گرفت و کنکور داد و نفر 26 کنکور سراسری شد و تئاتر خواند.

لاله صبوری چند سال بعد از جدایی از همسرش، برای بار دوم ازدواج کرد و پویا قاسمی همسر دوم خانم بازیگر است که متولد آمریکا است و در زمینه تولید قطعات خودرو مشغول به کار است. همسر لاله صبوری طبق گفته های خانم بازیگر مرد بسیار همراه و صبوری است و اگر همراهی های او نبود نمیتوانست در زندگی هنری اش موفق شود و با وجود اینکه فعالیت های او در زمینه صنعتی است به هنر علاقه دارد و همیشه در کنار همسرش برای برقرای ارتباط بین کار و زندگی حضور جدی و موثری داشته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها