|

حضور بهاره رهنما در کلینیک خواب؛ کلینک خواب چیست؟

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون ایران با انتشار ویدئویی گفت که برای کیفیت خوابش به کلینیک خواب مراجعه کرده.

لینک کوتاه کپی شد

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون ایران ویدئویی از خودش در کلینک خواب منتشر کرد خانم رهنما گفتند که اومدم کیفیت خوابم بهبود بدم.

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما در ۱۰ آذر سال ۱۳۵۲ در هزاوه از توابع استان مرکزی متولد شد. وی لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است. خانم رهنما از بازیگران بسیار پرحاشیه سینما و تلویزیون است در واقع ایشون همیشه درگیر یک حاشیه جدید هستند. بهاره رهنما همسر پیمان قاسمخانی بود این زوج یک دختر به نام پریا دارند که در اتریش زندگی می کند. این دو بعد از حدود 20 سال زندگی مشترک از هم جدا شدند بهاره رهنما بعد از جدایی از قاسمخانی با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.

کلینک خواب چیست؟

کلینیک خواب مکانی است برای بررسی مشکلات افرادی که به هر نحوی دچار اختلالات خواب می باشند. این اختلالات عبارتند از: خروپف، قطع شدن تنفس در خواب، خواب آلودگی روزانه، سندروم بی قراری پاها، بی خوابی، افت اکسیژن خون، سردرد های صبحگاهی، فشار خون بالای صبحگاهی، کابوس های شبانه و...

فرد بیمار برای انجام تست خواب، یک شب در کلینیک خواب بستری می گردد. سپس تکنسین مربوطه که فردی آموزش دیده و مجربی می باشد، دستگاه تست خواب را که شامل امواج مغزی، نوار قلب، نوار اعصاب عضله، سنسور اندازه گیری سطح اکسیژن خون و سنسورهایی جهت اندازه گیری فشارهای داخل بینی و خروپف می باشد را به بیمار وصل می کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها