|

ساپورت بدن نما و لونه زنبوری بهاره رهنما + عکس

عکس جنجالی بهاره رهنما با ساپورت بدن نمایش در کرج

لینک کوتاه کپی شد
1

بهاره رهنما بازیگر مطرح تلویزیون و سینما است که حاشیه های زیادی را پست سر گذاشته است.

بهاره رهنما در صفحه رسمی اینستاگرامش عکس از خود و فریبا نادری منتشر کرده است که این به دلیل جذب و خاص بودن ساپورت بهاره رهنما مورد توجه کاربران قرار گرفته و با باز خورد زیاد کاربران فضای مجازی همراه شده است.

در ادامه شما می توانید عکس بهاره رهنما را در زیر متن مشاهده نمایید:

b.rahnama_1619793309

بهاره رهنما در 10 آذر سال 1352 در هزاوه از توابع استان مرکزی متولد شد. وی لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است.

b.rahnama_1615192894_1

او همسر پیمان قاسم خانی نویسنده سینما و جاری(زن برادر شوهر) شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. او یک دختر به نام پریا قاسم خانی دارد. پریا تجربه حضور در تئاتر پنجره ها و فیلم سینمایی بانو را دارد. 

b.rahnama_1619070601

بهاره رهنما جاری(زن برادر شوهر) شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. بهاره رهنما از معدود بازیگرهایی است که تحصیلات بالایی در حد دانشگاهی دارد و شاید به همین خاطر در عرصه سینما و تلویزیون کم کار است.

b.rahnama_1613025634

برای اولین بار با فیلم افعی به سینما آمد. سپس با همسرش در فیلم عاشقانه بازی کرد. او در سال 1380 بازی در یک فیلم کمدی نان و عشق و موتور هزار را تجربه کرد که نشان از توانایی او در زمینه فیلمهای کمدی داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    بابا حرف ندارین سوژه ندارین این بنده خدا بهاره رهنما رو ول نمیکنید به شما چه مربوط این خانم اگه خودشو بکنه توی یه گونی بازم ازش ایراد میگیرین

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها