|

عکس جدید بهاره رهنما و همسرش با تیپ صورتی

بهاره رهنما پس از جدایی از قاسم‌خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. امیر خسرو مالک برند بهداشتی هاینس و آرایشی ژاکسی است

لینک کوتاه کپی شد

بهاره رهنما یکی از هنرمندان پر حاشیه سینمای ایران است که همواره مصاحبه ها و عکس های وی با حواشی زیادی همراه بوده و بعضا برایش دردسرساز شده است وی زاده ۱۰ آذر ۱۳۵۲ می باشد. همسر سابق بهاره رهنما پیمان قاسم‌خانی نویسنده مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی دایره زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد. بهاره رهنما در یکی از مصاحبه هایش گفته بود پیمان قاسمخانی قدیمی ترین دوست زندگی من است و ما 24، 25 سال است که با هم دوستیم و ادامه پیدا نکردن زندگی مشترکمان دلیل نمی شود که دوستی مان لطمه ببیند. بهاره رهنما و شقایق دهقان قبلا با هم جاری بودند. 

بهاره رهنما پس از جدایی از قاسم‌خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. جشن عروسی آن‌ها را در تالاری در منطقه ۱۹ تهران در تالار تشریفاتی قصر کسری برگزار شد. امیر خسرو عباسی مالک برند بهداشتی هاینس و آرایشی ژاکسی است که بهاره رهنما مدتی پیش تبلیغات این محصولات آرایشی را انجام می داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها