|

فتوشاپ عکس مهوش وقاری برای کوبیدن بهاره رهنما

عکسی که به تازگی در فضای مجازی از خانم بهاره رهنما در کنار همسر مرحومه محسن قاضی مرادی پخش شده است جنجال زیادی به پا کرده.

لینک کوتاه کپی شد

عکسی که به تازگی در فضای مجازی از خانم بهاره رهنما در کنار همسر مرحومه محسن قاضی مرادی پخش شده است جنجال زیادی به پا کرده. قضیه از این قرار است که عکسی که در فضای مجازی پر شده دستکاری شده و چهره خانم وقاری را با فتوشاپ بی حال کرده اند اما بهاره رهنما با انتشار عکس اصلی گفت:

مگه داریم انقدر بیمار که برداشتن عکس یک خانم محترم مثل خانم وقاری رو فتوشاپ میکنید که چشاشون بسته شه، خداروشکر عکس اصلی موجوده، میدونید که من با این هجمه ها قوی تر رو هدفم متمرکز میشم اما به احترام دوست خوبم خانم وقاری این عکس رو منتشر کردم

اما با این توضیحات بهاره رهنما، چیزی از حجم اعتراضات از او در فضای مجازی کم نکرده و این بار از آرایش او در مراسم تدفین همسر خانم وقاری ایراد گرفته اند.

HFJ

بهاره رهنما در بالکن ویلای لاکچری اش

بهاره رهنما (زاده ۱۰ آذر ۱۳۵۲) هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر است. همسر سابق بهاره رهنما پیمان قاسم‌خانی نویسنده مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی دایره زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد. بهاره رهنما پس از جدایی از قاسم‌خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. جشن عروسی آن‌ها را در تالاری در منطقه ۱۹ تهران در تالار تشریفاتی قصر کسری برگزار شد. 

بهاره+رهنما+

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها