|

عکس مهناز افشار در کنار حیوان خانگی اش!

عکس منتشر شده در اینستاگرام از مهناز افشار و حیوان خانگی اش

لینک کوتاه کپی شد

مهناز افشار بازیگر مطرح تلویریون و سینما کشورمان بود. مهناز افشار حاشیه های زیادی را تا به امروز پشت سر گذاشته. مهناز افشار در صفحه رسمی اینستاگرامش عکسی از خود و حیوان خانگی اش منتشر کرد که این با باز خورد زیاد کاربران فضای مجازی همراه شد.

در ادامه شما می توانید عکس مهناز افشار و حیوان خانگی اش را در زیر متن مشاهده نمایید:

mahnaz_afshar_1618993298

مهناز افشار بازیگر با استعداد ایرانی که چندسالی هست در آلمان به سر می برد و در برنامه استعداد یابی ایرانی (پرشین گات تلنت) بعنوان داوور مسابقه در کنار آرش، ابی و نازنین نور حضور دارد. با انتشار عکس بی حجاب خود در استورس اش به نظر می رسد دیگر قصد بازگشت به ایران را نداشته باشد.

mahnaz_afshar_1592125759

مهناز افشار عاشق چه کسی شده؟

مهناز افشار بازیگر مطرح تلویزیون و سینما کشورمان است. مهناز افشار در صفحه رسمی اینستاگرامش عکسی منتشر کرد که این عکس به دلیل تیپ جالب و عاشقانه مهناز مورد توجه کاربران قرار گرفت. تحلیل گران فضای مجازی بر این باورند که مهناز افشار با کلاهش نشان می دهد که عاشق شده است اما سوالی در ذهن مخاطبان ایجاد شده که مهناز افشار عاشق فردی شده است که اول اسم او (ه) است.

mahnaz_afshar_1615378519

مهناز افشار بازیگر مطرح و با استعداد کشورمان تقریبا 2 سالی است که به آلمان مهاجرت کرده و برای خودش برو و بیایی دارد. 

مهناز افشار در صفحه رسمی اینستاگرامش عکسی از خود منتشر کرد که این عکس به دلیل کوتاه بودن لباس مهناز افشار باعث شد که این عکس با باز خورد زیاد کاربران فضای مجازی قرار بگیرد.

مهناز افشار تا به امروز با لباس های جذب و کوتاهش سوژه خبرنگاران و سایت های خبری شده بود اما این بار با لباس خاص و کلاهی که با حروف (ه) بود در مرکز خریدی در آلمان که احتمال این را می دهد او عاشق فردی شده است که اول اسم او (ه) باشد خبرساز شده است.

mahnaz_afshar_1605971382

نام : مهناز

نام خانوادگی : افشار

تاریخ تولد : 1356/3/21

محل تولد : تهران

همسر: یاسین رامین

فرزندان: یک دختر به نام لیا

مهناز افشار بازیگر خوب سینما در بیست و یکمین روز از خرداد ماه سال  1356 در تهران متولد شد، او بعد از اینکه دیپلم خود را در رشته تجربی گرفت تغییر رشته داد و برای چهار سال در یک موسسه غیرانتفاعی در رشته تدوین به ادامه تحصیل پرداخت ، افشار همچنین دوره های بازیگری استاد سمندریان را گذرانده است.

مهناز افشار در صفحه رسمی اینستاگرامش عکسی منتشر کرد که این عکس به دلیل کوتاه بودن لباس مهناز افشار مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها