|

سارا و نیکا دو خواهر بازیگر قفلی زدن روی این آهنگ!

ویدیویی منتشر شده از سارا و نیکا که روی این آهنگ قفلی زدند

لینک کوتاه کپی شد
2

سارا و نیکا دو خواهر بازیگر هستند که در پایتخت 1 تا 6 نقش آفرینی کرده اند. سارا و نیکا حاشیه های زیادی را در این مدت پشت سر گذاشتند. سارا و نیکا ویدیویی در صفحه رسمی اینستاگرامشان منتشر کردند که در این ویدیو تبلیغات خواننده ایث را می کنند و این ویدیو چندین بار است که این دو خواهر منتشر می کنند. در ادامه شما می توانید ویدیو سارا و نیکا را در زیر متن مشاهده نمایید:

سارا و نیکا دو قلوهای پایتخت بعد از ماجراهای استخر مختلط و فیلم هایی که از آنها در فضای مجازی منتشر شد در قسمت های پایانی فصل ششم سریال پایتخت حضور نداشتند. این دو خواهر پر حاشیه با انتشار دابسمشی جذاب از آهنگ جدید علی حسینی خواننده جوان در استوری خود نوشتند:

روز خوبی داشته باشید پر از انرژی

استوری جذاب نیکا فرقانی در آب و هوای برفی سوئد

استوری جدید نیکا فرقانی یکی از خواهران دوقلو سریال پایتخت که به تازگی در دو قسمت آخر سریال پایتخت ممنوع التصویر شده اند و در قسمت های پایانی این سریال حضور نداشتند.

نیکا فرقانی با انتشار این استوری از آب و هوای برفی کشور سوئد و مناظر زیبای این کشور نوشت :

به ما فقط یک زندگی داده شده 

و این به خود ما بستگی داره که اونو خوب یا بد بسازیم

ساختن یک زندگی خوب از همون اول صبحشه...

صبح بخیر دوست عزیز

بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی

نام:سارا و نیکا

نام خانوادگی:فرقانی اصل

تاریخ تولد:1383/5/8

محل تولد:تهران

محل سکونت:سوئد

سارا+و+نیکا

زندگینامه سارا و نیکا فرقانی اصل

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. این دو خواهر بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

hashiyeh_irooni_1616266355_1

اولین بازی

اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس در سال 1384 بر میگردد که 9 ماه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود.

سارا+و+نیکا+(5)

نحوه ورود به پایتخت

آقای رسول حاتمی بر اساس شناختی که از این خانواده در سریال دوباره زندگی داشت آنها را برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم معرفی کرد و پس از تست دادن در دفتر برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس) برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها