|

جدید ترین زوج هالیوودی

رابطه نامتعارف هری استایلز با خانم کارگردان!

آیا هری استایلز و اولیویا وایلد در رابطه هستند؟ برای آشنایی با این زوج جدید هالیوودی با ما همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هری استایلز و اولیویا وایلد پس از صمیمی شدن در محل فیلمبرداری فیلم جدیدشان موسوم به "نگران نباش، عزیزم!"، با هم قرار می گذارند.

تصویری از این زوج در حالی که چمدانی را به خانه هری در لس آنجلس حمل می کردند، اندکی پس از اینکه در کنار هم در Montecito در کالیفرنیا در حال رانندگی بودند، خبرساز شده است. هری 26 ساله، به عنوان ستاره اصلی مرد در فیلم پیش رو "نگران نباش عزیزم" که اولیویا 36 ساله، کارگردانی آن را بر عهده دارد، بازی می کند. گویا اولیویا و هری، خیلی به هم نزدیک شده اند. این زوج در هفته های اخیر زمان زیادی را با هم سپری کرده اند. بارها دیده شده است که اولیویا به خانه هری سر می زند. 

 

37588306-9111857-EXCLUSIVE_New_couple_alert_Harry_Styles_26_and_Olivia_Wilde_36_w-a-6_1609782556925

 

عکس های اولیویا در حال ورود به خانه هری نشان می دهند که او با پوشیدن ژاکت کش باف پشمی و شلوار قهوه ای، همراه با کت و کلاه قرمزی که بر تن داشت، ظاهر ساده و معمولی ای را نشان می داد. این در حالی است که این دو، آخر هفته در عروسی مدیر برنامه هری در کالیفرنیا دست در دست هم دیده شده اند.

 

37588474-9111857-Low_key_Olivia_was_dressed_casually_for_the_outing_in_an_Argyle_-a-5_1609782551537

 

هری با کت و شلوار خود بسیار شیک به نظر می رسید، در حالی که اولیویا هنگام پیوستن به جشن عروسی، یک پیراهن بلند گل دار به سبک کولی و یک سربند صورتی به شکل عمامه پوشیده بود. هر دو با ماسک صورت خود را پوشانده بودند.

 

Olivia-Wilde-Harry-Styles-9-1

 

هری استایلز کیست؟

هری ادوارد استایلز خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر بریتانیایی است. فعالیت وی در عرصه موسیقی از سال ۲۰۱۰ با شرکت در برنامه تلویزیونی بریتانیایی استعدادیابی صدا، ایکس فاکتور آغاز شد. او در این مسابقه به عنوان یک خواننده تک موفق نبود و در مراحل اولیه حذف شد. با این وجود، استایلز دوباره برای تشکیل گروه وان دایرکشن به همراه چهار شرکت کننده دیگر به این برنامه بازگردانده شد. بعد از تعلیق گروه وان دایرکشن در سال ۲۰۱۶، استایلز به عنوان هنرمند مستقل با کمپانی کلمبیا رکوردز قرارداد همکاری امضا کرد. 

استایلز به همراه دیگر اعضای وان دایرکشن پنج آلبوم همه شب بیدار ، مرا به خانه ببر ، خاطرات شبانه ، چهار و ساخته‌شده در بامداد را طی دوران فعالیت خود منتشر کردند.

در سال ۲۰۱۷ استایلز اولین تک‌آهنگ سولو (مستقل) خود را با نام نشانه زمان منتشر کرد که این آهنگ به رتبه یک جدول برترین تک‌آهنگ‌های بریتانیا و رتبه چهارم جدول یو.اس. بیلبورد رسید. رولینگ استون این آهنگ را "آهنگ سال" نامید و موزیک‌ویدیو نشانه زمان برنده‌ی جایزه بریت شد.

هری استایلز فعالیت در عرصه بازیگری را با فیلم دانکرک (۲۰۱۷) آغاز کرد.

 

9010830

 

اولیویا وایلد کیست؟

اولیویا وایلد با نام اصلی اولیویا جِین کاکبرن، مدل و بازیگر آمریکایی ایرلندی تبار سینما و تلویزیون است.

نخستین فعالیت او بازی در سریال او سی و سریال درام دانیال سیاه بود. او در سریال دکتر هاوس و فیلم علمی تخیلی ترون: میراث نیز ایفای نقش کرده‌است.

اولیویا وایلد تاکنون در فیلم‌های دختر همسایه (The Girl Next Door)، آلفا داگ (Alpha Dog)، خوش و بشی با دیگر زنان (Conversations with Other Women)، توریستاس (Turistas) و فیلم کابوی و بیگانگان (Cowboys & Aliens) بازی کرده‌است. این بازیگر گیاهخوار بوده و عضو جامعه گیاهخواران آمریکا (American Vegan Society) است.

 

image (1)

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • یک عدد لریه ارسالی در

    تا وقتی چیزی قطعی نشده، لطفاً شما شایعه پرانی نکنید. قطعا آنها در یک رابطه نیستند، مگر شما به اینکه "اگر دو نفر دست یکدیگر را بگیرند، باهم هستن" اعتقاد داشته باشید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها