|

بیوگرافی جالب رضا عطاران و قول عجیب با همسرش / جوونیاش مدل ریش سکه ای بوده

رضا عطاران بازیگر مشهور ایرانیست که این روزها سن و سال داره شده و حالا با ظاهری بسیار متفاوت در آیین مصائب شیرین مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بی شک چهره های همانند مهران مدیری و رضا عطاران هستند که طنز سینما و تلویزیون رو ساخته اند. البته که این دو بازیگر و کارگردانی ایرانی هر دو دهه هشتاد بیشتر در تلویزیون فعالیت داشتند و حالا تنها تمرکزشان بر روی نمایش خانگی و سینما می باشد. رضا عطاران هنرمند کشور و جذاب و البته بسیار پر طرفدار ایرانی که این روزها دیگر سن و سالی ازش گذشته و به مانند قدیم نقش داماد خونواده رو بازی نمیکنه، اما همچنان در نقش های پیر و میانسال طنز و دلبرانه هایش را دارد.

باورتون میشه رضا عطاران، همون داماد نصرت خانوم تو سریال "ترش و شیرین" الان 54 سال سن دارد؟ وی که از متولدین دهه چهل است، حالا با استایلی بسیار ساده و به دور از هرگونه حاشیه یا زندگی می کند. البته تا جایی که یادمون میاد رضا عطاران بدون جنجال این مسیر رو طی می کرد و همیشه سعی بر این داشت تا با مخاطب ارتباط برقرار کنه و فیلم یا سریالی ایده آل بسازه. رضا عطاران اما همیشه جلوی دوربین به بینندن نشون داده شده تا اینکه به تازگی در آیین رونمایی از فیلم "مصائب شیرین" خوده خودش بود. بله رضا عطاران رو دیگه تو نقش ندیدیم و در واقع آقای رضا خان عطاران بود و ظاهری بسیار ساده و بی هیچ شیله پیله ای. در ادامه مشاهده می کنید این هنرمند رو در کنار دیگر بازیگران مشهور و محبوب.

soroushmn__1721853109_3419474182258395743_13584162204

بیوگرافی رضا عطاران و دانشجوی انصرافی شدن

همونطور که بالاتر هم اشاره شد رضا عطاران یک دهه چهلی است و او در 20 اردیبهشت 1347 در مشهد چشم به جهان گشوده است. رضا عطاران تنها بازیگر نیست و سوابق بسیار درخشانی در نویسندگی و کارگردانی نیز دارد. اون دیپلمه اقتصاد است از طرفی هم در رشته طراحی صنعتی دانشجوی انصرافی دانشگاه تهران می باشد که در کنار بازیگری، کار تدوین و خوانندگی نیز کرده است.

رضا عطاران

خانواده و زلزله ای عجیب

رضا عطاران از مادر و مادری پدری گنابادی در بخش کاخک در فلکه ضد (۱۵ خرداد) شهر مشهد به دنیا اومده که خب دو خواهر بزرگتر و یک برادر کوچیکتر از خودش دارد که ناتنی است.

مادر این چهره مشهور چند ماه بعد از تولد او در زلزله ۷/۱ ریشتری کاخک زیر آوار ماند و فوت شدند.

رضا عطاران

شروع از ۱۳ سالگی و بلیط فروشی ترمینال

آقای بازیگر کار تئاتر رو از سال ۱۳۶۰ وقتی که تنها 13 سال سن داشت با مرحوم حسن حامد از تئاتر مشهد شروع نمود و تا سال ۱۳۷۱ تا 11 سال بعدش چهره اش شناخته تر شد. وی به دلیل اینکه پدرش کارمند دفتر ترمینال اتوبوسرانی ایران پیما بود، خب مدتی رو در ترمینال کار کرد و بلیط فروش بوده است. 

رضا عطاران

ورود به تلویزیون و شهرت

رضا عطاران در سال ۱۳۶۸ در نمایش هملت با مهران مدیری آشنا میشه و در نهایت هم این دوستی در سال 1372 و در مجموعه ساعت خوش منجر به همکاری میشه و رضا و مهران با استعداد سروتشاشون رو رقم می زنند.

رضا عطاران

ازدواج و همسرش، شرطی عجیب

رضا عطاران وقتی که 24 ساله بود یعنی در سال 1373 با خانم فریده فرامرزی آشنا میشه و ازدواج میکنه. فریده بانو تجربه ایفای نقش در چند فیلم و نامزدی جشنواره سیمرغ رو هم داره.

جالبه بدونید این زوج با وجود اینکه بیش از دو دهه از ازدواجشون میگذره، اما هنوز فرزندی نیاورده و ندارند. جالبه اونها در اوایل ازدواجشون با هم شرط گذاشتند که هیچ موقع بچه دار نشوند.

رضا عطاران

بیوگرافی فریده فرامرزی

فریده فرامرزی اما یک دهه پنجاهی است که در ۲۹ مهر ۱۳۵۰ متولد شده و در فیلم "صندلی خالی" و سریال "بزنگاه" سال ۸۷ و فیلم "استراحت مطلق" ۱۳۹۳ ایفای نقش نموده است.

رضا عطاران

سیگار و گیاهخواری

آقای بازیگر با اینکه به سلامتی خود اهمیت فراوونی میدن و مثل همسرشون گیاهخواری رو چند سالی میشه که شروع کردن اما سیگاری هستن و فقط هم از بهمن استفاده دارند.

رضا عطاران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها