|

نگین معتضدی بعد شونزده سال / خانوم بازیگر با این چشم ها هیچ وقت از یاد ها نمی ره

نگین معتضدی بازیگر مشهور ایرانی می باشد که شانزده سالی میشه حرفه بازیگری رو دنبال میکنه و حالا یه قبل و بعد جالب ازش منتشر شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- بسیاری از بازیگران سینما و تلویزیون انگاری دیگه بیخیال سینما و تلویزیون شدن! حالا یا ممنوع التصویر شدن یا اینکه از کشور مهاجرت کردن و برخی هم به خواسته خود دیگه دلشون نمیخواد کار کنن چرا چون فیلمنامه مناسبی به دستشون نمیرسه. مثلا همین تلویزیون خودمون رو می بینید، دیگه فیلم  سریال ها چنگی به دل نمیزنه. در حالی که قدیم ندیما خونواده ها منتظر بودن تا یه عیدی ماه رمضانی مناسبتی چیزی پیش بیاد و بشینن پای تلویزیون. اما حالا چی؟ نه تنها دیگه مثل قدیم فیلم و سریال خوبی نمی بینیم، بلکه انگاری داستان ها یکی از یکی غمبار تر هم شده اند. سریال هایی به مانند پایتخت و نون خ هم که فصل هایی قوی و جذاب داشتند، ظاهرا در فصل های جدید دیگه خیلی مورد پسند مخاطب قرار نگرفتن! اما بگذریم و برسیم به یکی از بازیگران مشهور که این روزها در کاری دیده نمیشه و انگاری پیوسته به کار نکن ها. نگین معتضدی.

نگین معتضدی

نگین معتضدی اولین بار در سال 1387 بود که با ایفای نقش در فیلم "سپید و سیاه" مورد توجه قرار گرفت. خانوم بازیگر خواهر کارگردان و نویسنده ای همچون طلا معتضدی می باشد و همسرش نیز امین امانی کارگردان ایرانی هست. نگین معتضدی تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته اما خب اولین بار در سن 23 سالگی بود که جلوی دوربین رفت. وی از نظر چهره ای خیلی مورد توجه مخاطبین قرار میگیره و بولد میشه، اما اینبار جوری دیگر این بازیگر دهه شصتی رو دیدیم. میگین چجوری؟ در ادامه مشاهده می کنید قبل و نگین معتضدی رو که برای کاربران جالب بود.

نگین معتضدی
نگین معتضدی در فیلم سپید و سیاه

نگین معتضدی

نگین معتضدی

نگین معتضدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی