|

قبل و بعد افسانه بایگان از سربداران تا حالا / فِیسش تو بیست سالگی که دختر شایسته شده

افسانه بایگان بازیگر مشهور و قدیمیه که در بیش از چهل سال پیش در سریال سربداران بازی کرد و حالا مثایسه قدیم و جدیدش مورد توجه قرار گرفته.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- افسانه بایگان از دست هنرمندان قدیمی و مشهور ایرانی محسوب میشه که تا به حال قد موهای سرش فیلم و سریال بازی کرده. خانوم بازیگر دهه چهلی که مدتی میشه ایفای نقش نداشته، انگاری کم و بیش از تب و تاب شهرت هم افتاده. البته که باید گفت این چهره درکارنامه کاری خود رزومه بالا و حرفه ای داره که باعث شده تا طرفداران بسیاری هم داشته باشه. یکی از سریال های مورد پسند مخاطبین، سریال "سربداران" است که در دهه 60 تولید و پخش شد. البته که باید بگیم این سریال لب مرز این دهه ساخته شد چرا که دقیقا تولید سال 1360 می باشد. جالبه که بدونید افسانه بایگان در این کار بیست ساله بود چرا که افسانه بانو از متولدین سال 1340 هستش و باید بگیم کمتر کسی دوره جَوونی این بازیگر زن رو دیده. 

افسانه بایگان که حالا 63 سال سن داره، خب تصاویر بسیاری از خود به اشتراک میذاره. اما اونچه که جالب بود اینه که چهره بیست سالگی و 63 سالگی خانم بازیگر کنار هم قرار داده شد و مورد توجه مخاطبین قرار گرفت. فاصله این دو عکس فاصله کمی نیست و بیش از چهار دهه رو گذرونده. در ادامه ببینیم قبل و بعد افسانه بایگان رو در سریال سربداران و حال حاضر.

افسانه بایگان

افسانه بایگان

افسانه بایگان

افسانه بایگان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی