|

قبل و بعد هانیه توسلی تو میوه ممنوعه بعد هفده سال / تغییرات تیپ و فِیس خانوم بازیگر

هانیه توسلی بازیگر جذاب ایرانیه که در سریال میوه ممنوعه ایفای نقش داشت و این روزها در شبکه آی فیلم مورد توجه مخاطبین قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- این روزها سریال "میوه ممنوعه" رو در شبکه آی فیلم می بینیم. این شبکه در حالی که اوایل خیلی جدی گرفته نمیشد، اما حالا طرفداران بسیاری دارد. به خصوص تو این چند وقت اخیر که دیگه شبکه های اصلی تلویزیون فیلم و سریال قابل توجه و جذابی تو دست و بال ندارند، آی فیلم جان حسابی در حال تازوندن هستش. البته که اینها تعریف و تمجید از آی فیلم بود و نشون میده این شبکه ایده و راهش رو به درستی داره پیش میره، آخه میدونید که آی فیلم مسئول پخش فیلم و سریال هایی هستش که قبلتر پخش شده اند. چه سی سال پیش و چه سه سال پیش، فرقی نداره! آی فیلم سریال های محبوب مخاطبین رو گلچین کرده و حتی ازشون نظرخواهی هم میکنه تا اونچه که بیننده دوست داره رو بذاره برای پخش. اما بگذریم و برسیم به سوژه اصلیمون یعنی سریال "میوه ممنوعه"! در این کار بازیگران بسیای همچون هانیه توسلی ایفای نقش دارند.

هانیه توسلی و تغییرات چهره ای از 17 سال پیش تا به حال

هانیه توسلی از دست هنرمندان به شدت مشهور و جذاب ایرانی می باشد که این روزها در شبکه آی فیلم به سال ها دور پرتاب شده. خانوم بازیگر که حالا 45 سال سن داره، در این سریال که مال 17 سال پیشه، 28 ساله بوده و تغییرات چهره ای و استایلی که در اون طی این سالها ایجاد شده مورد توجه کابران قرار گرفت. در ادامه بینیم قبل و بعد این بازیگر پرطرفدار رو.

هانیه توسلی در سریال میوه ممنوعه هانیه توسلی در سریال میوه ممنوعه

هانیه توسلی

هانیه توسلی

هانیه توسلی

هانیه توسلی

هانیه توسلی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی