|

قبل و بعد طناز طباطبایی تو در چشم باد بعد پونزده سال / تاثیر برعکس پیری رو فِیسش

طناز طباطبایی همیشه از اون دست بازیگرای خوش فیس و پر طرفدار بوده که با منتشر کردن تصاویر 15 سال پیشش نشون داد پیری تاثیر بلعکس روش داشته.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- سریال "در چشم باد" رو میشه یکی از بهترین سریال هایی دونست که ساخته شده و بارها و بارها نیز پخش شد. این کار با وجود بازیگران جذاب و پر طرفداری که داشت، تونست همون موقش هم، یعنی 15 سال پیش، نگاه بسیاری از مخاطبین رو جذب خودش کنه. البته که این کار به دلیل داستان جالب و حضور هنرمندانی همچون پارسا پیروز فر و طناز طباطبایی مورد توجه قرار گرفت و بی شک اگر تنها داستان خوب بود و بازیگران معمولی، و یا بلعکس، نمیتونست تا به این اندازه محبوب بشه. 15 سال کم نیست و دیگه بازیگرایی که تو این سریال می بینیم با این شکل و شمایل نیستند.

شاید فکر کنید منظور ما بُعد منفی قضیه یعنی پیر شدنشون هستش، در حالی که قطع به یقین جذابیت چند برابر شده اونهاست که نظر بسیاری رو به خود جلب کرده. مثل آقای پیروز فر! قبول دارید؟ اما در این مطلب قراره بریم سراغ طناز طباطبایی. بازیگری که هنوز هم زیبایی منحصر به فرد خودش رو داره و چهره نچرالش روز به روز خاص تر نیز خواهد شد. ببینیم تغییرات استایلی و چهره این هنرمند رو بعد از گذشت 15 سال.

طناز طباطبایی در سریال در چشم باد طناز طباطبایی در سریال در چشم باد

طناز طباطبایی

طناز طباطبایی

طناز طباطبایی

طناز طباطبایی

طناز طباطبایی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی