|

آقای خواننده شیفتگی ناتمامش به "طناز طباطبایی" رو در اینستاگرام آشکار کرد!

طناز طباطبایی اینبار هواداری متفاوت پیدا کرد چرا که این خواننده رپ سر تا سر صفحه اینستاگرامش رو از عکس و متن ها خانوم بازیگر پر کرده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در اینکه طناز طباطبایی از دست بازیگران خوش سیما و خوش استایل و البته خوش نقش سینماست که اصلا جای بحثی نیست. اما اون قسمت از بحث جایی شروع میشه که فکر می کنیم اصلا طناز طباطبایی کی شد طناز طباطبایی؟ طناز که در سریال "پرانتز باز" نقش دختری ساده و بی آلایش رو بازی می کرد، چه به یکباره شد طناز سینمای ایران. اصلا بهتره بگیم حالا یه سینمای ایرانه و یه طناز!

احتمالا شما هم موافق باشید که در این قسمت کمی پیاز داغ اضافه شد چرا که بازیگران دیگری هم هستند که هم از لحاظ بازیگری بهترن و هم از لحاظ چهره و اعتبار. اما اینها چیزی از ارزش های طناز طباطبایی کم نمیکنه چرا که این بانوی دهه شصتیه ما که اتفاقا تو مرز 40 سالگی به سر میبره، هواداران بسیاری داره و تا به اینجای کار نشون داده هنرمندی لایق هنرمند خطاب کردن است.

طناز طباطبایی

این خواننده رپ طرفدار شش دنگ طنازطباطبایی شد؟

طناز طباطبایی از بی حاشیه ترین چهره ها در این عرصه شگفت انگیز محسوب میشه که نکته جالب کارنامه کاریشم همینه که بدون این دنگ و فنگ ها اومد بالا شد اینی که حالا هست. آخه میدونید که هستند چهره هایی به مانند خانوم بهاره رهنما که بیخیال دیده شدن های عجیب غریب نیستند و از همین روند هم به فالوور میلیونی رسیده اند. افرادی به مانند بهاره رهنما هنرمندانی هستند که هیچ هنرمندی براشون کامنت نمیذاره!

اما در عوض طناز طباطبایی! طناز بانو این روزها جوری طرفدار دار شده که واقعا عجیبه! کدوم فرد؟ خواننده ای رپ به نام شاهین فلاکت که البته این فامیلی هنری اش هستش و در اصل چیز دیگریست!

طناز طباطبایی

اما به هر حال سوژه اصلی شاهین خان فلاکت می باشد که در صفحه اینستاگرامی خود با بیش از 16 هزار دنبال کننده شیفته طناز طباطبایی شده و کل صفحش وقف این خانوم بازیگر گشته.

البته که وقف به این معناست که شاهین فلاکت سر تا پای پیجش رو در وصف طناز طباطبایی شعر میگه و پست و استوری میذاره که خب همین موضوع باعث شد تا سوژه ای برای کاربران فضای مجازی بشه. 

اگه باورتون نمیشه بهتره که خودتون هم سری به پیج این رپر ایرانی بزنید تا از هواداری او نسبت به خانوم بازیگر مطلع بشید و البته مطمئن!

طناز طباطبایی

طناز طباطبایی مورد پسند دهه شصت و هفتاد بود، چرا یهو دیگه نیست؟

طناز طباطبایی تا همین چند سال پیش چهره مورد علاقه بسیاری از جوانان دهه هفتادی و دهه شصتی بود که حتی حالا هم بر این نظرند زیباتر از او نیست، اما خب با دیدن بازیگران جدید الورود خب کمی از این نگاهشون پایین اومدن و حالا نگاهی به دیگر بازیگران هم دارند.

طناز طباطبایی

طناز طباطبایی برای این چهره مغرور شد

طناز طباطبایی تا به اینجای کار خود نشون داده و ثابت کرده میتونه در ژانر های مختلف دیده بشه اما اونچه که بیشتر بهش میاد اجتماعی بودن و نقش های کمی هم عجیبه که به نوعی ساده نیستند و اختلال در روان دارند.

طناز بانو از دست هنرمندان نچرال در بین اینهمه بازیگر می باشند که خب در طول این سالیان ثابت نموده به اونچه که خدا داده راضیه و اعتماد به نفس خوبی داره. چرا که هستند بانوانی که حتی با وجود چهره های زیبا اما به دلیل کمبود اعتماد به نفس و علاقه به باربی شدن دست به عمل های زیبایی متعدد زده اند.

طناز طباطبایی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی