|

اینجا که فرشته حسینی مدلینگ کرد تو فیلم ترسناک آدم پخ پخ میکنن! / خونشون واقعا اینه

fereshteh-hoseini shayanews

فرشته حسینی رو خیلی ها با دوتا چیز میشناسن یکی همسر نوید محمدزاده بودن و یکی هم افغان تبار بودن البته که ایشون حسابی هم با استعداده.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- فرشته حسینی رو این روزا شاید همه نه ولی خیلی ها میشناسن که خب یکی از دلایلی این موضوع میتونه این باشه که ایشون یکی از بازیگرهای افغان تبار در ایران هستش که خب این روزا دارن توی سینمای ایران میدرخشن و دیده میشن ولی خب هنوز هم یه سری ها مخالف این موضوع هستن یعنی در این بین استعداد امثال خانوم فرشته حسینی رو نمیبینن و فقط به این موضوع گیر میدن که چرا یه افغانی باید به جایگاهی که خیلی ااز ایرانی ها میتونن در اون قرار بگیرن دسته پیدا کنه در حالی که خب این موضوع مسلما به خاطره استعداد و توانایی امثال فرشته حسینی ها بوده ولی خب نمیشه که این همه آدم رو در مورد مسئله ای یکدست کرد چون بالاخره یه ساز مخالف پیدا میشه!

از اینا که بگذریم افغان بودن فرشته حسینی فقط در این که چرا در بازیگری به همچین جایگاهی رسیده توی چشم نبود و توی زندگیه خصوصی خانوم هم خیلی ها براشون سوال بوده که چرا فرشته خانوم قصه با بازیگر ایرانی و بنام یعنی نوید محمدزاده ازدواج کرده و این در حالیه که بیشتر خانوم ها در این باره توی مجازی هیت میدادن انگار که نوید محمدزاده قرار بوده با اون ها ازدواج کنه اگر با فرشته خانوم ازدواج نمیکرد! البته که خب هیت دادن های اینجوری در مورد ازدواج سلبریتی ها در همه جای دنیا قابل مشاهده هست و احتمالا یادتون نرفته باشه که گلزار برای این که از این هیت ها نگیره میخواست ازدواجش رو مخفی نگه داره! باز هم بگذریم و بریم سراغ این روزای فرشته حسینی.

فرشته حسینی

مدلینگ گرد و خاکیه فرشته حسینی تو ساختمون متروکه وقتی دوست داره عجیب باشه

این روزا خیلی از افراد در فضای مجازی از خودشون به عنوان مدل یاد میکنن و یه جورایی تو ی هر خونواده داره یه مدل ظهور میکنه و همه زدن توی کار مدلینگ ولی آیا این دوستان استانداردهای مدلینگ رو دارن؟ البته که موضوع اینه که در صورتی هم این استانداردها مثل زیبایی وجود نداشته باشه خیلی از دستان متوسل میشن به عمل های زیبایی که این روزا هم داره توی ایران حسابی غوغا میکنه و از این طریق بالاخره یه زیبایی پیدا میکنن هر چند که مدل ها باید نچرال بیوتی باشن ولی خب اوکی با این موضوع میشه کنار اومد این دوستان میتونن مدل میکاپ های خوبی بشن!

ولی اون دسته از دوستانی که مدل لباس میشن و قدشون کوتاه با چه عملی میخوان قدشون رو بلند کنن! وقتی هم که حرفی در این باره به این دوستان زده میشه اینطور ادعا میکنن که قدشون باید هم اندازه ی عموم مردم جامعه باشه تا این افراد ببینن که لباس توی تنشون چطور قراره بایسته!

فرشته حسینی

اما حالا برسیم به فرشته حسینی که ایشون هم این روزا گریز زده به مدلینگ و داره خودش رو در این عرصه نشون میده که خب از مدل بودن هم قدش بلنده و هم چهره ی نچرالی داره که با این حساب میشه گفت که خانوم میتونه برای مدلینگ مناسب باشه و از طرف دیگه بازیگر و معروف هم هست که این بیشتر به دیده شدن اون برندی که میخواد تبلیغش رو کنه کمک میکنه و خانوم حالا به تازگی هم از خودش یه کلیپ منتشر کرده که توی برای یه برند مدل شده ولی موضوعی که درباره این کلیپ توی مجازی مورد بحث بود این بود که چرا لوکیشن این همه داغونه! یعنی جایی بهتر از اینجا به دور از گرد و خاک و یکم شیک تر برای این موضوع نبود اینگار تو لوکیشن یه فیلم ترسناکه که ادما رو میکشن و اونجا ولشون میکنن!

خاص بودن های عجیب تو نقطه به نقطه ی زندگی فرشته حسینی و نوید محمدزاده رسید به خونشون!

دقت کردید که ما راجبه هر کسی یه جور ذهنیت داریم یعنی میدونیم که هر کسی از اطرافیانمون بیشتر چه جور فازی داره و روی چه مودیه مثلا یکی بیخیاله کلا هر چی هم بشه اصلا ککش هم نمیگزه ولی یکی مادام الدل شوره هست و همیشه هنوز اتفاق بدی هم نیفته یه جورایی با پیش بینی های منفیش آدم رو میترسونه و این حس رو منتقل میکنه که جدی جدی نکنه اتفاق بدی بیفته و یکی همیشه دوست داره که مثل یه پازل حل نشدنی مرموز دیده بشه و برای همه عجیب باشه و...

حالا چرا اینا رو گفتیم چون فرشته حسینی و نوید محمدزاده هم از اون دسته از دوستانی هستن که فازشون برای خیلی ها نامعلومه چون این دوستان عشق عجیب بودنن و این عجیب بودن و این مدلی بودن توی نقطه به نقطه ی زندگیشون کاملا قابل مشاهده هست و دیده میشه مثلاز تیپ و استایل هاشون بگیر تا دکور و دیزاین خونشون که عکس زیر متعلق به اونه و خب برای خیلی ها جالب و عجیب بود که چرا خونه ی یکی از پولدارترین بازیگرای ایران یعنی نوید خان اینهمه چیدمان بی در و پیکری داره!

فرشته حسینی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی