|

شوهر نرگس محمدی رفت بالا چار پایه تا از خانوم عکس هنری بگیره / تیپ کودکانشو تو فرانسه

narges-mohammadi shayanews

نرگس محمدی رو میشه یکی از اون دسته از افرادی به شمار آوورد که شانس حسابی بهش رو کرد و خانوم نقش اول ستایش شد و بعد از اون ستاره بختش درخشید.

لینک کوتاه کپی شد
2

نرگس محمدی رو میشه از اون دسته از بازیگرایی به شمار آوورد که شانس یهو به خانوم رو کرد و با نقش اصلی که توی ستایش داشت حسابی دیده شد و رفت بالا که خب برای کمتر کسی یه همچین داستانی پیش میاد ولی موضوعی که وجود داره اینه که داستان سریال ستایش هم برای مردم جذاب بود که همین میتونه به بیشتر دیده شدن نرگس محمدی کمک کرده باشه ولی خب بعد از این سریال اونطورا که باید و شاید دیگه از نرگس محمدی فعالیتی که مثل این سریال خانوم رو بیاره تو چشم و اسمش رو سره زبون ها بندازیه ندیدیم ولی خب خود سریال چند فصل بود که توی همش هم شاهد حضور و هنرنمایی ایشون بودیم.

تا حتی در فصل دوم نرگس محمدی رو داشتیم که مثلا پیر شده بود اون هم با یه عینک و یه جورایی افتاده شده بود و نهایتا با یه کرم برنزه هم خانوم رو سیاه سوخته کرده بودن که ولی توی فصل آخر یهو ایشون چهره اش به کلی عوض شد و یه مقدار مثل زلیخا جوون شد و حتی کارش به ازدواج هم کشید! ولی خب فقط در این سریال نبود که ایشون کارش به ازدواج کشید بلکه توی واقعیت هم وقتی توی برنامه ی دورهمی شرکت کرد و از این که خواستگار نداره صحبت هایی کرد که در نهایت منجر به ازدواجش شد اون هم با علی اوجی که یه جورایی همه کاره هست توی سینما اعم از نویسنده، کارگردان، تهیه کننده و.... حالا در ادامه قصد داریم که بیشتر راجبه این روزای نرگس محمدی براتون صحبت کنیم.

نرگس محمدی

وقتی نرگس محمدی کوبید رفت تا فرانسه با همسر تا یه همچین عکسی ثبت کنه

این روزا رفتن به کشورای خارجی یه جورایی خیلی بین مردم باب شده و حتی خیلی ها تموم آرزوشون توی دنیا شده دیدن یه سری از کشورها از نزدیک و برای این آرزو تلاش میکنن ولی در این بین این موضوع برای سلبریتی ها و بازیگرا از آرزو گذاشته و برای اون ها تبدیل به خاطره شده چرا که اغلب اون ها خیلی راحت و ساده در رفت و آمد توی کشورهای خارجی هستن و حتی یه سری ها در این بین اقامت کشورهای خارجی رو هم دارن و اصلا توی اون ها زندگی میکنن و تنها زمانی که توی ایران کار دارن میان و بعد از این که دستمزدشون رو دلار کردن برمیگردن!

حالا در این بین نرگس محمدی هم یکی از اون افرادیه که سفرهای خارجی داشته و با مادر و خواهرا به ترکیه سر میزنه و با همسرجانش یعنی علی اوجی به کشورای دورتر و اروپایی؛.

مثلا تازگی نرگس محمدی یه عکس از خودش منتشر کرده که توی اون لوکیشنش رو زده فرانسه و بیشترین چیزی که نظر رو جلب میکنه مدل عکس ایشونه که انگار یه نفر رفته بالای چهارپایه و این عکس رو ثبت کرده و خب عکاس کسی نبوده جزء علی اوجی که تگش هم کرده و نکته ی بعدی که نظر خیلی ها جلب کرد کاهش وزن نرگ محمدی و تیپ بچه گانه ای بود که ایشون زده بود در حالی که به نظر خیلی ها میتونست یه تیپ بهتر داشته باشه.

نرگس محمدی

وقتی خیلی ها فکر کردن که نرگس محمدی مامان شده!

این روزا ازدواج در بین قشر سلبریتی به خصوصو بازیگرا بسیار آمار پاییی داره و ما یه سری از بازیگرا مثل نیکی کریمی داریم که با وجود این که سن و سالشون هم بالا رفته ولی مجرد موندن و راضی به ازدواج نشدن که خب خیلی عجیبه ولی از طرف دیگه هم یه سری از بازیگرا رو داریم که ازدواج کردن و بعد از تشکیل خانواده و بچه دار شدن به کلی قید بازی در جلوی دوربین رو زدن مثل الهام حمیدی که توی اوج خداحافظی کرد و ترجیح داد که نهایتا با پیجش فعالیت داشته باشه برای مخاطباش.

نرگس محمدی

حالا در خصوص نرگس و محمدی و علی اوجی هم این زوج چند سالی میشه که متاهل تشریف دارن و ازدواج کردن و خب خانوم تو فیلم هایی که آقاشون تهیه کنندگی میکرده و یا یه کاره ای بوده هم بازی کرده ولی خب این زوج مثل یکتا ناصر و منوچهر هادی شوره داستان رو درنیاووردن، حالا چرا موضوع کشید به ازدواج این دو نفر چون احتمالا دور و بر خودتون دیده باشید که یه عده تا وقتی یه نفر ازدواج نمیکنه گیر میدن به این موضوع و بعد از این که ازدواج میکنه گیر میدن به بچه دار شدنش!

حالا جالبه که یه عکس یه مدت دست به دست میشد که نرگس محمدی توی اون یه بچه بغلش بود و خیلی ها با این عنوان عکس رو منتشر میکردن که انگار نرگس محمدی از بچش رونمایی کرد ولی خب اینطور نبوده و این موضوع شایعه ای بیش نبوده که انگار یه عده از اونایی که به ازدواج کردن یا نکردن، بچه دار شدن و یا نشدن افراد گیر میدن این حاشیه رو ساخته بودن که در نهایت هم واقعیت مشخص شد.

نرگس محمدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی