|

گردنبند تا زانو مرجانه گلچین یکم بلندتر بود میشد باهاش تاب بازی کرد / چه زیر و رو شد

margane-golchin shayanews

مرجانه گلچین از اون دسته از بازیگراست که خانوم رو توی سریال های کمدی بیشتر دیدیم ولی موضوعی که وجود داره اینه که ایشون توی پیجش یکی دیگس!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مرجانه گلچین رو میشه از اون بازیگرایی دونست که خانوم یه مقدار دیر اومد ولی با اومدنش کولاک کرد و ترکوند چرا که با اولین سریال هایی که از خانوم بازیگر پخش میشد توی تلویزیون خیلی ها پی بی قدرت بالای ایشون توی بازیگری بودن و به نظرشون شاید مرجانه گلچین دیر شروع کرده ولی میتونه تا سال های طولا در این حرفه باشه همونطور که در حال حاضر داره میدرخشه. مرجانه خانوم توی اینستاگرام هم یه عالمه طرفدار برای خودش داره و توی این فضا هم حسابی فعاله و برعکس خیلی از بازیگرای دیگه مون که پیج اینستاگرامشون کاملا سوت و کوره خانوم گلچین خوب بلده که چطور پیج رو سره پا نگه داره.

حالا موضوعی که راجبه مرجانه گلچین وجود داره این هست که خانوم خیلی علاقمند به رعایت آداب هست که این رو میشه از پستاش هم فهمید و جالبه که بین همکارش هم گویا اینطوری شناخته میشه که بسیار با پرستیژه حالا چرا؟ چون حمید لولایی همین اواخر تو یکی از برنامه هایی که دعوت شده بود وقتی مجری ازش میپرسه از همکارایی که باهاشون نقش بازی کردید کدومشون میتونست همسر واقعیتون باشه گفت اگه به مرجانه گلچین انگشتر برلیان و یه عالمه چیز دیگه هم بدی قبول نمیکنه! که خب این نشون میده که خانوم درسته کمدینه ولی خیلی جدیه! حالا در ادامه در خصوص این روزای خانوم بازیگر بیشتر براتون صحبت میکنیم.

مرجانه4643

مرجانه گلچین فشن شوی ایرانیزه میخواد برگزار کنه؟

گفتیم که این وزا خیلی از سلبریتی هامون به خصوص بازیگرا فعالیت های اینستاگرامی خودشون رو کم کردن یعنی در ابتدا برای این که توی این فضا پیجشون شناخته بشه زیاد فعالیت میکنن و بعد از این که فالوورای خودشون رو جمع کردن دیگه یه جورایی میکشن کنار و یا نهایتا پست هایی مربوط به کارهای جدید خودشون بذارن تا اطلاع رسانی کرده باشن و برای کارای جدیدشون هم بیننده داشته باشن ولی خب خیلی از فالوورا و طرفدارای این بازیگرا به خاطر این که دوست داشتن این دوستان رو بیشتر در فضای اینستاگرام ببینن اون هار و فالو کردن ولی دریغ...

اما مرجانه گلچین دقیقا برعکس این دست از بازیگرا عمل کرده و میکنه و گفتیم که در این فضا بی نهایت فعال هست و پست و استوری های مختلف از خودش به اشتراک میذراه که در برخی از اوقات هم حتی براش حاشیه درست میشه مثل جشن گرفتن هالووین توسط ایشون! ولی در این بین یه موضوعی بیشتر از هر چیزی راجبه ایشون جالبه و اون تیپ و استایل های ایشونه که روز به روز داره شیک تر و به روزتر میشه خب برای خیلی ها جالبه مثل عکس زیر که خانوم یه استایل شاد زده که در این بین گردنبندش بیشتر از هر چیزی  جلب توجه میکنه.

IMG_20231111_095500

مرجانه گلچین به جای هر کسی که فکرش رو میشه کرد داره زندگی میکنه!

یه موضوعی که این روزا خیلی مورد توجه قرار گرفته استفاده از فیلترای مختلف ادیت ها و روتوش های متنوع برای عکس هاست که شاید خودمون هم حتی جز این دسته از افراد باشیم که عکسامون رو با همین روش ها قشنگ میکنیم و در نهایت هم شاید حتی تصویر نهایی با خودمون خیلی فرق داشته باشه مثلا توی اینستاگرام یه سری از پیج ها میان و در خصوص عکس واقعیه یه سری از بلاگرا بدون فیلتر و یا حتی قبل از عمل های زیباییشون رونمایی میکنن که آدم اصلا در برخی از مواقع تسمه تایم پاره میکنه!

حالا چرا این رو در مقاله ی مربوط به مرجانه گلچین داریم میگیم؟ چون ایشون از اون دسته از افرادیه که از این تکنیک ها برای پست کردن عکساش استفاده میکنه اون هم در شدت های بالا و زیاد و با فتوشاپ به جای هر کسی خودش رو درآوورده طوری که در برخی از مواقع قابل شناسایی نیست و حالا هم به تازگی عکس زیر رو از خودش منتشر کرده که توی اون خانوم انگار تبدیل شده به مادر اژدها توی "گیم آف ترونز" ولی خب بسیار عکس زیبایی از آب دراومده.

IMG_20231111_095658

وقتی مرجانه گلچین از صداش مایه میذاره

میدونید که بازیگر شدن نیازمند داشتن خیلی از فاکتورهاست مثل زیبایی، استعداد، چهره ی سینمایی و... که در این بین حتی صدای شما هم بسیار مهمه چون بالاخره بیننده قراره برای دقایقی شما رو نگاه کنه و صداتون رو بشنوه بنابراین یه بازیگر باید صدای خوبی هم داشته باشه که موقع ادا کردن دیالوگ هاش فرد بتونه با کاراکتر اون بازیگر ارتباط برقرار کنه که حالا در این بین مرجانه گلچین توی فیلم هایی که بازی کرده همیشه جیغ و داد میکرده و تن صداش بلند بوده ولی با وجود این آدم میتونست با نقش هایی که ایشون بازی میکرد ارتباط برقرار کنه ولی صدای واقعیه خانوم گلچین رو میشه از آخرین کاره ایشون شنید که به عنوان صداپیشه ی یه انیمیشن فعالیت کرده و بسیار هم کار خوبی از آب دراومده.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی