|

بهاره رهنما بازم رفت زیر تیغ و فیسش شده شلوغ پلوغ / فالوورش این ریختی چه میمیره واسش!

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما بازیگر مشهوریه که این روزها در تئاتر به شدت فعال شده و با انتشار تصاویر مختلف عجیب از خود مورد توجه قرار میگیره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بهاره رهنما. باز هم بهاره ای که انگار هر چند سال هم در این عرصه شگفت انگیز بازیگری حضور داشته باشه باز هم از پر حاشیه تریناست و میتونه حتی یک تنه خودش رو بولد کنه و رو بورس نگه داره. آخه همین چند سال پیش بود که از پیمان قاسم خانی جدا شد و به امیرخسرو عباسی جوین شد. خانوم بازیگر طلاق دومش رو هم از عباسی گرفت، اما با این تفاسیر که با همسر دوم حسابی حاشیه سازی کرد و بعد هم جدایی! بهاره رهنما بعد از دومی دیگه سمت ازدواج نرفت، و یا حداقل هنوز که نرفته و همچنان محکم و استوار خودش زندگیش رو هندل میکنه و میبره جلو. چه از لحاظ لایف استایل شخصی و چه کاری و شهرت. این روزها بهاره رهنما یکه و تنها جنجال به پا می کند و دیده میشود و خبری هم از همسر و حواشی اینچنین منفی نیست.

حالا چرا میگیم حاشیه سازی؟ چون بهاره رهنما عادت داره هر چند وقت یکبار با ظاهری جدید بیاد و نشونه هایی از معروفیت جدید بده. خانوم بازیگر رو هر چند مدت یکبار با موضوعی جدید می بینیم. مثلا این روزها تئاتر بازی و استایل های جورواجور وی مورد توجه مخاطبین قرار گرفته. در ادامه ابتدا ببینیم تصویر جدیدی از این بانوی دهه پنجاهی رو، تا ادامه ماجرا.

Untitled

زِره بهاره رهنما باعث جَوون تر شدن فیسش شد!

بهاره رهنما از دست بانوان محکمی محسوب میشه که صبح به صبح زره خود را می پوشد و به جنگ زندگی می آید! شاید شما از طرفداران خانوم بازیگر باشید و شاید هم از منتقدانش که خب در هر حال فرقی نداره و باید بگیم بهاره رهنما هرجور شخصیتی هم که داشته باشه، باز انسانه و دارای روحیه!

اینکه تا به این میزان با هجوم نظرات مختلف و منفی روبرو میشه قطعا کار سختیه ولی خب دست اسکناس های داخل جیبش درد نکنه که خانوم خانوما رو نه تنها به سمت افسردگی و فرتوتی نبرد، بلکه رو به روز هم جوان تر و زیباتر شد.

بهاره رهنما با استفاده از همون حواشی که ساخت و مداما در تبلیغات جورواجور دیده شد، درآمدی به شدت بالا کسب کرد و چهره و بهاره ای نو ساخت.

Untitled

چرا بهاره رهنما گیر داده به تئاتر؟ تو سینما و تلویزیون راهش نمیدن؟

اما چرا بهاره رهنما حسابی شده محو تئاتر؟ چون از بازیگری که شیفته اش بود و حرفه اش، تنها تئاتر باقی مونده. بهاره رهنما بعد از طلاق از پیمان قاسم خانی کم کم از سینما و تلویزیون محو شد و در مصاحبه ای هم اعتراف کرد که پیمان خان باعث و بانی بود. ظاهرا خانوم بازیگر از اون پس به بعد در هر دفتر فیلمسازی رو که میزده به روش باز نمیشده و به معنای واقعی همه ازش دور شدند! حتی پچ پچ کنان!

Untitled

این کاربر واسه بهاره رهنما میمیره!

اینستاگرام این بازیگر میانسال با بیش از 5 میلیون دنبال کننده یه عالمه فعالیت داره با کلی کامنت. نظرات زیر پست های بهاره رهنما صفر و صد هستند. یعنی چی؟ یعنی یا کاربر میاد و از روی خانوم بازیگر با تانک رد میشه و نظری به شدت منفی داره. و یا اینکه خانوم بازیگر روی سرش گذاشته و حلوا حلواش کرده. و البته نظراتی که خیلی مثبت و طرفدارانه تسند. بینیم نمونه ای از آن را.

Untitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی