|

وقتی صبا راد از تیپ قرار کاریش رخ میده و فالوورا فکر میکنن داره میره اروپا / خدایا

saba rad shayanews

صبا راد مجری سابق و بلاگر این روزاست که اینبار از استایل قرار کاری خود رونمایی ساخت و فالوورای همیشه در صحنه خود را متعجب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا دیگه خیلیا جاشون با هم عوض شده و هر کی هرجایی که به نظرش میتونه بیشتر پیشرفت کنه و البته درآمد بسیار بالا تری داره میره همونجا. مثلا قبلتر آقای شاهرخ استخری به این نظر بودن که همسرشون خانوم سپیده بزمی پور نباید جلو دوربین فضای مجازی و خبرنگاران قرار بگیره چرا که دل آقای بازیگر نمیخواد تصویری از همسرشون منتشر بشه و حالا می بینیم که با توجه به اینکه پیشرفت و پول زیاد تو اینستاگرام هستش، همسر آقای بازیگر به شدت در این فضا بولد هستند و در حال فعالیت، حتی از خیلیا بیشترررر! اتفاقا مجری که از شاهرخ استخری تو همون سال مصاحبه گرفت هم خانوم صبا راد بود.

صبا راد مجری سابق صدا و سیما می باشد که حالا می بینیم در اینستاگرام برای خود راه و رسمی دیگر پیش رو گرفته. صبا راد خود نیز اون موقع ها روندی دیگر رو میرفت و با ظاهری دیگر دیده میشد در حالی که می بینیم این روزها کاملا متفاوت شده و اگر هم به مانند بسیاری از همکارانش جلو تر نرفته چون هم تذکر شنیده و هم اینکه در ایران زندگی میکنه و خب قوانین خاص خودش رو داره. اما جالبه که صبا راد در قوانین حاضر هم باز لب مرز راه میره. یعنی اگه فقط ذره ای اونور تر پا بذاره میشه اروپایی! 

صبا+راد

استایل دیده نشده از صبا راد وقتی میره قرار کاری

صبا راد در اینستاگرام به شدت فعالیت داره و اونقدری این فعالیت و تولید محتوا براش اهمیت داره که با هر دم یک استوری به اشتراک میذاره و تقریبا هر کار میکنه میذاره برای انتشار و اینجوریاست که بازدهی پیجش هم میره بالا. البته که میدونید نه هررر محتوایی! بلکه باید در راستای خواسته های اینستاگرام این روند رو بره جلو و در راهش موفق هم شده.

میگید چه راهی؟ مثلا خانوم خانوما قبلا آموزش آشپزی در پیجشون داشتن اما خب دیدن از این سبک فعالیت فالوور در نمیاد و در نتیجه رفتن به سمت کار دیده شدن های جنجالی. مثلا اینجوری که در ادامه می بینید صبا راد از هر تیپش رونمایی میکنه و خب چون چهره ای مشهور هم هست، برای مخاطب جالب تر به نظر میاد ببینه ایشون چیا میپوشن چیا میخورن و کجا ها میرن که در هیات متعجب میشه مثلا صبا راد چرا شلواری اینچنین انتخاب کرده.

صبا راد دید با غذا نمیشه معروف شد، این مدلی مدلینگ شد!

البته که استایل و لباس یه چیزیه که کاملا به سلیقه و شخصیت فرد ربط داره نه کَس دیگه ای! اما خب با توجه به اینکه افراد مشهور تو همه جای دنیا میرن زیر ذره بین و هر کارشون میشه مهم، صبا بانو هم اینچنین مورد توجه قرار میگیرن.

Snapinsta.app_395870721_1277986632842741_9043009813468394964_n_1125

وقتی دو تا خوش صدا میرن زیر یک سقف

صب راد چند سالی میشه که با مانی رهنما خواننده خوش صدای ایرانی ازدواج کرده. قبلتر نیز صبا راد با فردی مشهور ازدواج کرده بود که از مجریان صدا و سیما بود، اما خب انگار سرنوشت جوری دیگر برای این بانو رقم خودره بود.

اما جالبیه این زوج خوش صدا اینجاست که به شدت هم پا و همراه همدیگه هستند و در حالی که خیلی تر خانومای بلاگر با همسرشون به مشکل میخورن واسه فعالیت ها  به نوعی لوس بازیاشون، مانی رهنما همراه و هم قدم همسرش می باشد.

اما کمی اینگونه بیشتر با صبا راد

صبا راد متولد 30 آبان 1359 در تهران ، مجری سابق تلویزیون است. فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته روانشناسی بالینی می باشد که در 18 سالگی در فیزیوتراپی کشف استعداد شد و کار خود را با رادیو آغاز کرد.

صبا خانوم راد در سال 1392 وقتی که 32 سال داشت با مرتضی علی آبادی ازدواج کرد که البته این زندگی تنها سه سال دوام داشت و به طلاق ختم شد! مرتضی علی آبادی علاوه بر مجری گری ، مدتی هم مدیر مجموعه ورزشی تنیس استقلال نیز بود و حالا تجربه بازیگری نیز دارد. اما خانوم مجری در سال 1396 برای بار دوم ازدواج کرد که اینبار با مانی رهنما خواننده معروف بود. البته که قبل از علنی شدن ازدواج این زوج عکس های مشترکی که داشتند منتشر شده بود!

Untitled

صبا-1200

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی